به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ ساعت ۲۱:۳۵
کد مطلب : ۱۳۸۶۹۹

ایران:حماس هرچه‌بخواهد، تقدیم می‌کنیم

گروه سیاسی: مشاور وزیر خارجه ایران در گفت‌وگو با یک رسانه عربی ضمن اشاره به روابط خوب ایران با جنبش حماس، گفت: جنبش حماس هر چه بخواهد و ما توانایی آن را داشته باشیم به آن تقدیم خواهیم کرد.
حسین شیخ‌الاسلام در گفت‌وگو با المیادین با اشاره به اینکه روابط ما با حماس به خصوص بعد از روی کار آمدن ریاست جدید بسیار خوب شده است،‌ گفت: هر کمکی که جنبش حماس از ما بخواهد ما آن را خواهیم پذیرفت زیرا این جنبش جزئی از مقاومت است.
 وی افزود: حماس برای هرگونه مقابله با اسرائیل آماده خواهد بود و باید بداند که تروریست‌ها در کنار اسرائیل خواهند ایستاد. مشاور وزیر خارجه کشورمان در ادامه ضمن اشاره به اینکه جنبش حماس در تصمیم‌گیری آزاد است و ما هیچ موقع تصمیم یا گزینه‌ای را به آن تحمیل نکردیم، افزود: حماس به استراتژی ما برای آزادی کامل فلسطین ایمان دارد و در این جنبش ساختار دموکراتیک وجود دارد، همان‌گونه که در حزب‌الله، عراق و ایران وجود دارد. شیخ‌الاسلام با اشاره به اینکه جبهه استکبار که شامل آمریکا، اسرائیل و برخی کشورهای عربی می‌شود در مقابل ما ایستاده است، گفت: هر کس در مقابل استکبار و صهیونیسم جهانی بایستد در محور مقاومت قرار می‌گیرد و برای نابودی غده سرطانی یا همان اسرائیل، حماس می‌تواند به ما اعتماد کند.
برچسب ها: حماس فلسطین غزه