به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : ۱۳۸۷۴۴

برانکو: داربی، ثروت فوتبال ایران است

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس داربی را "قشنگ‌ترین بازی" و "ثروت فوتبال ایران" نامید.
برانکو: داربی، ثروت فوتبال ایران است
برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین روز دوشنبه تیمش گفت: بار دیگر به بازیکنانم بابت بازی با نفت تبریک می‌گویم. همه انتظار داشتند از قبل که ما برنده شویم. بازیکنان شخصیت برنده را نشان دادند و از این بابت از آنها متشکرم. البته کار ساده‌ای هم نبود. امیری مصدومیت مختصری دارد ولی قطعا آماده می‌شود. آدام همتی هم همین طور است. روی احمدزاده بابت عمل جراحی و طارمی را هم بابت محرومیت قطعا نداریم. درباره مسلمان هم چیزهایی شنیده‌ایم ولی خبری به ما نداده‌اند که او محروم است یا نه. ما آماده داربی هستیم. این قشنگ‌ترین بازی است و این ثروت فوتبال ایران است.وی درباره تقابلش با شفر و این که آیا شفر او را در آلمان شکست داده است، اظهار کرد: بله در آلمان با هم بازی کرده‌ایم. او مربی برلین بود و تیم خوبی داشت و پیروز شد. چه چیزی غیر از کری باید بگوید؟ ما هم می‌خواهیم ببریم. او هم معلوم است که باید بگوید به دنبال برد است. پس بگوید می‌خواهد ببازد؟

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که شناخت اندک شفر می‌تواند به سود سرخ‌ها شود هرچند که شاید حضور شفر یک شوک مثبت برای آبی‌ها ایجاد کرده باشد، گفت: همیشه همین‌گونه است ولی داربی داستانش خاص است. قبل از هر چیزی، بازیکنان هستند که تصمیم می‌گیرند و تکلیف را روشن می‌کنند. ما هم در این کنار، آنها را آماده می‌کنیم چون در داربی کسی حق اشتباه ندارد.او درباره نفرات جایگزین بازیکنان غایب تیمش در این بازی گفت: ما در این بازی جایگزینان خوبی داریم. در بازی اخیر هم در این زمینه چیزهایی را دیدید. ما کادرفنی خوبی هم داریم و با اعتماد زیادی به بازی می‌رویم.برانکو در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به یک روز استراحت کمتر نسبت به استقلال در این داربی چیست، عنوان کرد: ما یک بازی بین‌المللی داشتیم و طبیعی است که این مساله هم می‌تواند مشکل‌ساز شود ولی هیچ چیزی نباید بهانه شود چون داربی است و انتظار داریم همه مشکلات شخصی خود را کنار بگذارند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد تیمش به لحاظ روحی شرایط پایین‌تری از استقلال دارد، اظهار کرد: من نمی‌دانم مشکل چیست. مسلمان که اطلاع رسمی بابتش به ما نداده‌اند اما این‌ها ارتباطی به موضوع ندارد. هرکس جزو ۱۱ نفر باشد باید ۲۰۰ درصد انرژی بگذارد.او در واکنش به این سوال که آیا شرایط تیمش مثل بعد از بازی با الاهلی است یا نه، گفت: ما نتایج درخشانی تاکنون در تمام جام‌ها کسب کرده‌ایم. تا نیمه نهایی آسیا بالا آمدیم و در لیگ هم با وجود بازی کمتر خیلی وضعیت خوبی داریم. در جام حذفی هم که صعود کردیم. نمی‌دانم کدام باشگاه بهتر از ما نتیجه گرفته است؟ این خودش دلیلی است برای انگیزه بالاتر ما. من فقط به بازیکنانم بابت نتایجشان تبریک می‌گویم. شاید برخی انتظار داشته باشند هر بازی را ۱۷ بر صفر ببریم ولی من از تیمم راضی هستم.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا با پرسپولیس تمدید می‌کند، بیان کرد: فعلا بحث در این‌باره نیست. وضعیت طوری است که تصمیمی اتخاذ نشده است.سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا داربی پیش رو پر گل خواهد بود یا نه، بیان کرد: همه داربی‌هایی که من بوده‌ام عالی بوده‌اند حتی آن مساوی بدون گل. ما می‌خواهیم بیشترین شادی را به هواداران بدهیم. طبیعی است که اگر داربی گل داشته باشد، همه لذت می‌برند. طبیعی است همه می‌خواهند پیروز شوند.وی در پاسخ به این سوال که فاکتور پیروزی در داربی چیست، گفت: این فضای حاکم بر اطراف تیم که بازیکنان با هم وحدت داشته باشند و تیم باشیم. این مهم‌ترین مساله است. تیم، مهم‌تر از فرد است. تیم اگر دچار بحران شود با روحیه تیمی می‌توان از آن گذر کرد.

برانکو در پاسخ به این سوال که داغ‌ترین داربی‌ای که پشت سر گذاشته در ایران بوده یا کرواسی، است، بیان کرد: هر دو داربی زیبا هستند. هم داربی کرواسی، هم ایران. خوشبختانه حوادث داربی کرواسی در ایران اتفاق نمی‌افتد. طبیعی است که داربی ایران را جمعیت بیشتری دنبال می‌کنند. در کرواسی هم این مهم است که داربی را ببرید تا این که قهرمان شوید.او در واکنش به این سوال که آیا دوست دارد باز هم در ایران کار کند، اظهار کرد: این صحبت‌ها را فعلا مطرح نکنید. من نمی‌دانم کدام مربی خارجی بیشتر از من در ایران بوده است؟ مطمئنم کسی بیشتر از من نبوده است. من این‌جا احساس خوبی دارم و این‌جا برای من عالی است. مردم بسیار خوب هستند و یک ذره هم ایراد و انتقاد ندارم وگرنه تا این اندازه در ایران نمی‌ماندم.
برچسب ها: برانکو پرسپولیس