به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۱۳۸۷۵۵

قتل پسر دایی بر سر هزینه رستوران!

گروه حوادث: روز 13فروردین‌ماه سال 95پسر جوانی که در جریان درگیری در خانه پدربزرگش در لواسان از ناحیه شکم به‌شدت مجروح شده بود جانش را از دست داد. شواهد نشان می‌داد عامل این قتل خانوادگی پسر عمه مقتول است. آنها بر سر درست‌کردن جوجه کباب با یکدیگر درگیر شده بودند و متهم با تکه‌ای شیشه به شکم مقتول ضربه زده بود.
پدر مقتول به مأموران گفت: همه به خانه پدرم رفته بوديم. ناهار جوجه كباب بود و بعد از آن پدرم خواهرزاده‌ام را صدا كرد و مبلغي كه او براي خريد جوجه كباب هزينه كرده بود را به او داد. همين كار باعث شد پسرم پيش پدرم برود و به او اعتراض كند. چون او هم مبلغي از هزينه را داده بود. در اين بين خواهرزاده‌ام پسرم را هل داد و او را از خانه بيرون كرد.پسرم مي‌خواست از روي در وارد شود كه شيشه بالاي در شكست اما خواهرزاده‌ام تكه‌اي شيشه برداشت و با آن ضربه‌اي به شكم پسرم زد و او را به قتل رساند.هرچند متهم به قتل بازداشت شد اما دست داشتن در اين جنايت را انكار مي‌كرد. او ديروز در شعبه دهم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي محمدباقر قربانزاده محاكمه شد.
ابتدا پدر و مادر مقتول براي متهم درخواست قصاص كردند.سپس متهم در دفاع از خودش گفت: روز حادثه من هيچ ضربه‌اي به مقتول نزدم. وقتي او با پدربزرگم بگو مگو كرد پدربزرگ از من خواست با پليس تماس بگيرم. اما چون گوشي دستم بود پسردايي‌ام فكر كرد از او فيلمبرداري مي‌كنم. او شروع به فحاشي كرد و من هم او را از خانه بيرون كردم اما وقتي او مي‌خواست از روي در داخل شود شيشه شكست و به كمرش فرو رفت. متهم كه اشك مي‌ريخت ادامه داد: ما با يكديگر بزرگ شده بوديم و دليلي نداشت كه من او را به قتل برسانم.در پايان اين جلسه قضات دادگاه وارد شور شدند.
برچسب ها: قتل حوادث