به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب : ۱۳۸۷۶۸

تجاوز سرایدار مدرسه به دختر دانش‌آموز!

گروه حوادث: تصاویری در شبکه‌های مجازی و سایت محلی استان آذربایجان غربی منتشر شده است که حاکی از حمله اهالی یک روستا به مدرسه دخترانه را دارد که در خبرهای مربوط به آن نوشته شده که خانواده های دانش آموزان به یک مدرسه دخترانه حمله کرده اند به دلیل اینکه سرایدار این مدرسه به یکی از دانش اموز کلاس ششم تجاوز نموده است.
تجاوز سرایدار مدرسه به دختر دانش‌آموز!
این اتفاق در یک مدرسه دخترانه در روستای اسلام‌آباد شهرستان ارومیه رخ داده و مردم روستا به مدرسه یورش برده و با معلمین و مسئولان مدرسه درگیر شده اند. در تصاویر منتشر شده وضعیت درگیری شدید به نظر می‌رسد چرا که یک خودرو واژگونی شده دیده می‌شود که مردم در حال شکستن شیشه‌های آن هستند.
 
ماجرای تجاوز سرایدار مدرسه به دختر دانش‌آموز
به لطف ظهور شبکه های اجتماعی هر اتفاقی درجای جای ایران و حتی در دور افتاده ترین روستاها رخ دهد به سرعت در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و مسئولان را از این اتفاق باخبر می‌کنند.
 
ماجرای تجاوز سرایدار مدرسه به دختر دانش‌آموز
خبرهای کودک آزاری نسبت به خبرها و حوادث دیگر بیشتر در شبکه های اجتماعی منتشر می‌شوند و خانواده‌ها باید بیشتر از فرزندان خود مراقبت نمایند و از همه مهمتر آموزش های لازم و مهم را به کودکان خود درباره حفاظت از خود در هنگام آزار جنسی ارائه کنند که کودکان در موقع این چنینی شروع به داد و فریاد کنند و دیگران را با خبر کنند.