به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۱۳۹۰۶۸
پارسایی:

در حمایت از غلامی به اجماع نرسیدیم

گروه سیاسی: سخنگوی فراکسیون امید مجلس از دستیابی به اجماع کامل این فراکسیون برای اعطای رای اعتماد به وزیر پیشنهادی نیرو خبر داد و گفت که اعضای فراکسیون باتوجه به انتقادات فراوان دانشجویان از وزیر پیشنهادی علوم، درنهایت درباره حمایت از غلامی به اجماع نرسیده‌اند.
در حمایت از غلامی به اجماع نرسیدیم
بهرام پارسایی با اشاره به برگزاری نشست مجمع عمومی فراکسیون امید مجلس از موافقت اعضای این فراکسیون با گزینه پیشنهادی وزارت نیرو خبر داد و گفت: باتوجه به توانمندی‌ها، تخصص و دانش آقای اردکانیان و همچنین به‌دلیل مشکلات فراوانی که کشور در بحث و بحران آب با آن روبرو است، فراکسیون امید برای حمایت از وزیر پیشنهادی نیرو به اجماع کامل رسید.

وی افزود: با این حال باتوجه به انتقادات اساسی جامعه دانشگاهی و دانشجویان به وزیر پیشنهادی علوم در نهایت پس از بحث و بررسی فراوان در حمایت از آقای غلامی به اجماع نرسیدیم.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس با بیان این‌که در رای‌گیری برای اعطای رای به اردکانیان اعضای فراکسیون به‌طور صددرصد به وزیر پیشنهادی نیرو رای دادند، خاطرنشان کرد: برای تصمیم‌گیری درمورد وزیر پیشنهادی علوم ۳ بار رای‌گیری کردیم که یک بار برای اعطای رای موافقت، یک بار برای مخالفت و یک بار هم برای سپردن تصمیم‌گیری به اعضای فراکسیون که در نهایت موافقت با غلامی کمترین رای را به همراه داشت.

فاطمه ذوالقدر هم با تاکید بر حمایت این فراکسیون از وزیر پیشنهادی نیرو، به ایلنا گفت: نظر عمده اعضای فراکسیون درمورد آقای غلامی منفی بود و درنهایت مقرر شد اعضای فراکسیون به اصطلاح آتش به اختیار عمل کند و بنابه نظر شخصی خود نسبت به اعطای رای به وزیر پیشنهادی علوم تصمیم بگیرند.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: در مجموع تنها ۹ نفر از اعضای فراکسیون امید با وزارت آقای غلامی موافق هستند.

 
مرجع : ایلنا