به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۸/۰۹ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۱۳۹۱۹۷

برق مسکن مهر هم هست هم نیست!

گروه اقتصادي: اخیرا مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران اعلام کرده است که "برق مورد نیاز تمامی واحدهای مسکن مهر ساخته شده پرند و پردیس تامین شده و اکنون هیچ واحد مسکن مهری وجود ندارد که بدون برق باشد"؛ ادعایی که مدیرعامل شرکت عمران پرند خیلی زود آن را رد کرد.
برق مسکن مهر هم هست هم نیست!
به گزارش ایسنا، تامین انشعابات مسکن مهر به یکی از مشکلات اصلی در راه افتتاح واحدها تبدیل شده است. در این خصوص طی ماه‌های اخیر مسوولان شهرهای جدید و مدیران مسکن مهر بارها از دستگاه‌های خدمات‌رسان درخواست کردند که نسبت به تامین انشعابات اهتمام کنند. به دنبال این مسائل، روز گذشته حاجی رضا تیموری ـ مدیرعامل توزیع برق استان تهران ـ با اعلام این‌که برق تمامی واحدهای ساخته شده مسکن مهر تامین شده، در عین حال گفت: تامین برق واحدهای در دست ساخت مسکن مهر تا پایان امسال از برنامه های ماست مشروط بر اینکه شرکت عمران پردیس و شرکت عمران پرند در این زمینه همکاری کنند و در صورت همکاری، کار روشنایی معابر و نصب کنتورها و شبکه های فشار ضعیف و متوسط هم انجام خواهد شد.به دنبال این خبر، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند اظهار کرد: همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان بسیار ضعیف است به طوری که در شهر جدید پرند ابنیه‌ها آماده است و ۴ تا ۵ هزار واحد آماده تحویل است که نیازمند اتصال شبکه برق است.

علی‌اکبر طاهری افزود: با وجود جلسه دو هفته گذشته مسئولان استانداری در خصوص شبکه برق شهر جدید پرند و بازدید از این منطقه، اما تا به امروز برق و برق سه فاز بخشی از سایت‌ها برای استفاده از آسانسورها تامین نشده که از آن‌ها درخواست کردیم هر چه سریعتر این کار را انجام دهند تا بتوانیم این واحدها را آماده کنیم و در اختیار متقاضیان قرار دهیم.طاهری این را هم گفت که بدقولی‌ها باعث شده نسبت به متقاضیان نیز بدقولی کنیم و پروژه‌ها تا پایان سال تمام نشود و به سال آینده به دلیل در پیش بودن فصل سرما و محوطه سازی موکول می‌شود، زیرا تنها یک تا دو ماه برای محوطه سازی فرصت داریم.
موضوع محول شدن تکمیل مسکن مهر به سال آینده یکی از اخباری بود که درروزهای اخیر، متقاضیان را شگفت‌زده کرد؛ چرا که پیش از این بارها از قول مسوولان، وعده‌ی تکمیل مسکن مهر تا پایان سال جاری داده شده بود. با این حال چند روز قبل، مهرآبادی ـ قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر ـ طی نامه‌ای از عملکرد ضعیف عملیات نازک‌کاری واحدهای مسکن مهر در شش ماه نخست سال جاری انتقاد کرد و گفت: تا پایان امسال هم مسکن مهر تمام نخواهد شد.از کل دو میلیون و ۲۳۰ هزار واحد تعریف شده‌ی مسکن مهر، هم‌اکنون و با گذشت بیش از ۱۰ سال از کلنگ پروژه یک میلیون و ۵۱۱ هزار واحد تحویل متقاضیان شده و ۱۱۷ هزار مسکن مهر فاقد متقاضی است. سایر واحدها نیز یا هنوز تکمیل نشده یا تحویل نشده است.
برچسب ها: مسکن مهر مسکن برق