به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب : ۱۳۹۴۳۱

پایان سرقت میلیونی "اصغر جن‌گیر"

گروه حوادث: مرد ۳۷ ساله که از همکلاسی دانشگاهش به بهانه جن گیری ۲۰ میلیون تومان سرقت کرده و آن‌ها را ۵ روز در خانه بیهوش کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش میزان، اول آبان فردی در تماس با پلیس از سرقت لوازم منزلش در محله ستارخان خبر داد. مالباخته در اظهاراتش اعلام کرد که همسر و دخترش برای باطل کردن طلسم و جادو، شخصی بنام اصغر را به خانه شان دعوت کرده و این شخص با دادن نوشیدنی مسموم اقدام به بیهوش کردن آن‌ها و در ادامه سرقت ۲۰ میلیون تومان طلا و جواهرات آن‌ها کرده است.با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت منزل به شیوه بیهوشی" و به دستور دادیار شعبه دوم دادسرایویژه سرقت، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

دختر مالباخته که سارق از سوی او برای جن گیری و باطل کردن طلسم به خانه دعوت شده بود، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: اصغر همکلاسی ام در دانشگاه است. زمانی که وی در جریان مشکلات خانوادگی ما قرار گرفت، اصرار بر این داشت که من جد بدی دارم و به همین علت زندگی ما خراب شده است. در ابتدا عنوان داشتم که این داستان‌ها را قبول ندارم، اما او اصرار بر این داشت که اجازه دهم تا او کارش (جن گیری و باطل کردن طلسم) را انجام دهد و ...؛ نهایتا با اصرار اصغر قبول کردیم تا او به منزل ما بیاید.دختر مالباخته در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: زمانیکه اصغر به خانه‌ی ما آمد، برای باطل کردن طلسم درخواست طلا و جواهرات داخل خانه را کرد. طلا و جواهرات را داخل ظرف آبی قرار داد بعد از انجام کارهای رمالی، ظرف آب طلا را به من و مادرم داد و عنوان داشت که باید این آب را بنوشیم؛ به محض نوشیدن آب، من و مادرم هر دو نفرمان بیهوش شدیم تا اینکه پس از گذشت ۴ یا ۵ روز در بیمارستان به هوش آمدیم. آنزمان متوجه شدیم که پدرم پس از تماس مکرر با من و مادرم، نگران ما شده و پس از مراجعت به خانه ما دو نفر را با حالت بیهوش پیدا کرده و بلافاصله هر دو نفرمان را با کمک اورژانش به بیمارستان منتقل کرده اند.

با شناسایی اصغر ۳۷ ساله محل سکونتش در منطقه یافت آباد شناسایی و روز هفتم آبان دستگیر شد. متهم پس از انتقال و دستگیری به پایگاه دوم پلیس آگاهی صراحتا به سرقت طلاجات اعتراف کرد و عنوان داشت که این طلا‌ها را تن‌ها به قیمت ۳ میلیون تومان فروخته است که در ادامه خریدار اموال مسروقه نیز در منطقه نازی آباد شناسایی و قسمتی از طلاجات مسروقه کشف شد.سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم، قرار قانونی از سوی دادیار پرونده صادر و تحقیقات تکمیلی از متهم در دستور کار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.
برچسب ها: سرقت حوادث