به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۴۱
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۱۳۹۴۴۶

كيهان،هدف موشك بعد را مشخص كرد!

كيهان،هدف موشك بعد را مشخص كرد!
گروه سياسي: در حاليكه مسوولان جمهوري اسلامي ايران هرگونه دخالت در شليك موشك از خاک یمن به ریاض واکنش  را تكذيب مي‌كنند، روزنامه افراطي كيهان امروز با تیتر درشت در صفحه اول تيتر زد كه: «شلیک موشک انصارالله به ریاض هدف بعدی، دوبی»! کیهان در ادامه آورده است: اصابت موشک اسکاد دور‌برد ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به فرودگاه بین‌المللی پایتخت عربستان، رژیم پوشالی آل‌سعود را به لرزه درآورد و سران ریاض را به شدت نگران کرد.

دونالد ترامپ، ديروز عامل موشك پراني به فرودگاه رياض را حكومت ايران و نه حوثي هاي يمن دانست. در همين حال، وزارت امور خارجه مصر حمله موشکی به فرودگاهی در شمال پایتخت عربستان را محکوم کرد.
 به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دستگاه دیپلماسی مصر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که حمله موشکی به اراضی شمال ریاض را به شدت محکوم می‌کند. در این بیانیه آمده است، مردم و دولت مصر در کنار عربستان ایستاده و از فعالیت‌های ریاض در راستای «برقراری ثبات و صلح» حمایت می‌کنند.

پیش از این، منابع خبری حوثي‌ها (انصارالله) یمن كه مورد حمايت جمهوري اسلامي هستند از شلیک موشک دوربرد به فرودگاه بین‌المللی ملک خالد ریاض خبر دادند. اين منابع گزارش دادند که یک موشک بالستیک دوربرد به فرودگاه بین‌المللی ملک خالد در ریاض شلیک شده است.