به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : ۱۳۹۵۲۹

آنجلینا جولی ازدواج می‌کند

گروه فرهنگی: آنجلینا جولی یکی از هنرپیشه های معروف هالیوودی است که طی خبرهای منتشر شده قصد دارد ازدواج کند.به گزارش اسپوتنیک، انجلینا جولی در حال آماده شدن برای ازدواج است و می خواهد با یک تاجر و خیرخواه ۴۰ ساله انگلیسی که هنوز نامی از آن مشخص نیست ازدواج کند.
آنچه که جالب است این است که این مراسم در یکی از پناهگاههای پناه جویان دولت کامبوج برگزار می شود. درخواست ازدواج از وی این بیزنینس من مدتها پیش به آنجلینا رسیده بود ولی وی در این موضوع به شکل رسمی چیزی را اعلام ننموده است.آنجلینا متولد ۴ ژانویه ۱۹۷۵ در لس آنجلس است و نام مادرش "مارچلین برتلند” و نام پدرش "جان ویت”  می باشد که برنده جایزه آکادمی بوده است. خانم جولی نیز خواهرزاده "چیپ تایلور ”  می باشد . او در سن ۱۴ سالی فعالیت های در زمینه مدلینگ انجام داده و توانسته است در سن ۱۶ سالگی از دبیرستان  "بورلی هیل” فارغ التحصیل گردد.

خانم جولی هم اکنون به عنوان بازیگر و مدل آمریکایی و البته” سفیر حسن نیت ” سازمان ملل متحد در امور پناهندگان شناخته شده است. او در مراسم ها و مجله های مختلف زیادی تا کنون به عنوان زیباترین زن و … انتخاب شده است و در طول فعالیت خود ۱بار جایزه اسکار و ۲بار جایزه اتحادیه بازیگران سینما و ۳بار گلدن گلوب را کسب نماید.فعالیت های خانم جولی در همان دوران ۱۲سالگی اش در شهرهای مثل لس آنجلس و لندن بود که به عنوان مدل شهرت زیادی بدست آورده بود. علاوه بر آنها توانست در فیلم سینمایی به نام "هکرها” که داستان۵ دانش آموز هکر را حکایت می کرد ایفای نقش کند و همچنین در جوانی در کلیپ های خوانندگان دیگری نیز حضور داشته باشد.جان لی میلر اولین همسر خانم جولی بوده است که مدت ها پیش از وی جدا شده و همسر دوم وی نیز بیلی باب تورنتون بوده که مجددا از وی نیز جدا شده و حالا قرار است مجددا ازدواج کند.