کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برگزیدگان «هفته تصویرگری» معرفی شدند

خبرگزاری ایلنا , 16 آبان 1396 ساعت 18:36

گروه فرهنگ و هنر: در مراسم اختتامیه هفته تصویرگری، فرشید مثقالی، مهدی حجوانی، بهزاد غریب‌پور و عاطفه ملکی‌جو، «نشان آبان» را دریافت کردند.


همزمان با روز تصویرگری، مراسم اختتامیه «هفته تصویرگری» دوشنبه 15 آبان با حضور پرشور تصویرگران در سالن «شهناز» خانه هنرمندان ایران برگزار شد و در این مراسم نشان آبان به فرشید مثقالی، مهدی حجوانی، بهزاد غریب‌پور و عاطفه ملکی جو اهدا شد. مهدی حجوانی هنگام دریافت نشان آبان در سخنان کوتاهی گفت: خوشحالم که من نیز در تأسیس انجمن تصویرگران سهم داشتم و امروز این انجمن تبدیل به جوان رعنا و برومندی شد که می‌تواند در عرصه تصویرگری تاثیرگذار باشد.

فرشید مثقالی نیز هنگام دریافت نشان تصویرگری گفت: افتخار می‌کنم که امشب نشان آبان را به خانه می‌برم. من از دوران دبیرستان نسبت به تصویرگری علاقه‌مند شدم و در آن زمان نشریه‌دیواری در مدرسه ما بود که من نقاشی‌هایش را می‌کشیدم و در این دوران بیشتر طرح‌هایی که مرتضی ممیز در نشریه آباد می‌کشید را کپی می‌کردم. او افزود: من آدمی هستم که از آدم‌ها و جریان‌های هنری متعددی تأثیر گرفته‌ام و همچنان این تأثیر‌پذیری ادامه دارد. مثلاً وقتی بخواهم کتابی را تصویرسازی کنم شاید هفته‌ها وقتم صرف دیدن شود و از این کار واقعاً لذت می‌برم.

 


کد مطلب: 139539

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/139539/برگزیدگان-هفته-تصویرگری-معرفی-شدند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir