به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۱۳۹۷۳۱

لغو زمان‌بندی سپرده‌گذاران فرشتگان

گروه اقتصادي: در حالی روز گذشته موسسه کاسپین اعلام کرد که سپرده‌گذاران فرشتگان بر اساس برنامه زمانبندی شده می‌توانند به شعب موسسه مراجعه و وضعیت سپرده‌های خود را مشخص کنند که طولی نکشید این لغو شد.
موسسه فرشتگان
به گزارش ایسنا، از روز گذشته همزمان با ۲۰ آبان ماه پرداخت مطالبات سپرده‌گذاران فرشتگان در تمامی سقف‌ها در شعب موسسه کاسپین آغاز شد، در اواخر روز بود که موسسه کاسپین طی اطلاعیه‌ای جدول زمانبندی منتشر کرد که سپرده‌گذاران بتوانند بر اساس آن مراجعه و تعیین تکلیف شوند. بر این اساس قرار بود از بیستم آبان‌ماه تا هفتم آذرماه به مدت ۱۴ روز کاری و براساس حروف الفبا مراجعات انجام شود. با این حال طولی نکشید که موسسه کاسپین زمانبندی انجام شده و نحوه‌ مراجعه بر اساس تقسیم بندی را حذف کرد. دلیل این موضوع  تسریع در پرداخت مطالبات سپرده‌گذاران تعاونی منحله فرشتگان اعلام شده است. بر این اساس کلیه سپرده‌گذاران مشمول می‌توانند بدون در نظر گرفتن جداول زمانبندی و محدودیت زمانی به شعب کاسپین مراجعه کنند.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده از قبل، قرار بر این شده تا تمامی سپرده‌گذاران یعنی از سقف‌های پایین تا بالاترین حد امکان مراجعه برای تعیین تکلیف حساب‌های خود را داشته باشند. در این شرایط همه سپرده‌گذارانی که پیش‌تر تا سقف ۲۰۰ میلیون پیش رفته بودند، می‌توانند با مراجعه به شعب ۱۰ درصدی که در مراحل قبلی از حساب آنها کسر و تحت عنوان ذخیره احتیاطی باقی مانده بود را دریافت کنند. همچنین سپرده‌گذاران تا ۲۰۰ میلیونی که تعیین وضعیت نشده بودند امکان مراجعه خواهند داشت. همچنین سپرده‌گذاران بالاتر از این سقف که اقلام کلان را در برمی‌گیرند نیز می‌توانند با مشخص کردن شرایط حساب‌های خود تا حداکثر ۲۰۰ میلیون تومان را فعلا دریافت کنند، از این رو تمام سپرده‌گذاران فرشتگان فرصت مراجعه خواهند داشت.