کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رونمایی بنتلی از نسخه GT3 کانتیننتال

22 آبان 1396 ساعت 12:55

گروه اقتصادی: معمولا اولین تصویری که با شنیدن نام بنتلی در ذهن ایجاد می شود، ماشینی لوکس، قدرتمند و دارای طراحی خاص است که قیمت نسبتا بالایی داشته و نه تنها می تواند در پیست های مسابقه حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد، بلکه می توان از آن به عنوان خودرویی شهری و با المان های راحتی بسیار زیاد نیز استفاده کرد. اما بنتلی جزو کمپانی هاییست که نیم نگاهی هم به مسابقات اتومبیل رانی دارد. این کمپانی اخیرا از نسخه GT3 Racer مدل کانتیننتال خود در همین کلاس رونمایی کرده است.


 بنتلی از نسخه GT3 مسابقه ای کانتیننتال رونمایی کرد

این ماشین برای شرکت در مسابقات جی تی Endurance Cup و همچنین رقابت های بین قاره ای GT Challenge طراحی و بهینه سازی شده است و در نگاه اول می توان به عزم جدی آن برای تبدیل شدن به یک پوستر دیواری بسیار زیبا در کنار قهرمانی در مسابقات جی تی پی برد. در حالی که مدل استاندارد Continental دارای سیستم چهارچرخ متحرک بوده و در قلب آن از پیشرانه ای با آرایش W12 و مجهز به دو توربوشارژر استفاده شده، در نسخه مسابقه ای تصمیم به استفاده از پیشرانه 4 لیتری با آرایش V8 و البته دو توربوشارژر گرفته شده است. تغییرات اعمال شده در اگزوزها و سیستم ورودی هوا در مجموع به این موتور کمک می کنند 550 اسب بخار نیرو در اختیار راننده قرار دهد که مقدار مجاز تعیین شده برای حضور در این رقابت هاست.
 
 بنتلی از نسخه GT3 مسابقه ای کانتیننتال رونمایی کرد
با کاهش استفاده از آلومینیوم در بدنه و حذف سیستم چهارچرخ متحرک، وزن ماشین به 1300 کیلوگرم کاهش پیدا کرده است که نشان دهنده نزدیک به 1 تن کاهش وزن نسبت به نسخه استاندارد کانتیننتال می باشد!  در داخل کابین، داشبورد اصلی قابلیت چرخش داشته و می تواند در حالت های مختلف یک صفحه نمایش لمسی، مجموعه ای از نشانگرها و یا طرحی از چوب را بدون هیچ پیچیدگی خاص به نمایش بگذارد. همان طور که مشاهده می کنید بنتلی اعتقاد دارد حتی رانندگان مسابقات جی تی هم نباید از میزان لوکس و اشرافی بودن یک بنتلی بی اطلاع باشند.
 
 بنتلی از نسخه GT3 مسابقه ای کانتیننتال رونمایی کرد

قرار است GT3 Racer بنتلی اولین بار در ژوئن سال آینده میلادی در مسابقات جی تی شرکت کند.


کد مطلب: 139742

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/139742/رونمایی-بنتلی-نسخه-gt3-کانتیننتال

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir