به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۱۳۹۸۰۶

احمدی‌نژاد؛ آشی که تو پختی!

احمدی‌نژاد؛ آشی که تو پختی!
 گروه سياسي- رسانه‌ها: روزنامه همدلی با اشاره با وقوع زلزله 7.3 ریشتری در غرب کشور و مرگ بیش از 430 نفر از شهروندان ایرانی از نحوه پی‌ریزی پروژه مسکن مهر سرپل ذهاب در دولت نهم و دهم به شدت انتقاد کرد. این روزنامه در تیتر صفحه نخست خود با انتشار کاریکاتوری از تخریب مسکن مهر در زلزله کرمانشاه با خطاب قرار دادن محمود احمدی نژاد رئیس دولت نهم و دهم درباره فاجعه ریزش پروژ های مسکن مهر در غرب کشور نوشت: «آشی که تو پختی!».
 
همدلی در ادامه با انتقاد از احمدی نژاد نوشت: آن روزهایی که محمود احمدی‌نژاد روی کار آمد، می‌شد حدس زد از جیب‌های آن کاپشن بهاری‌اش برای ایران چه چیزی بیرون خواهد آمد. وقتی که او زمام دولت را به دست گرفت، ایران بیش از همیشه نیاز به سیاست، عدالت، تخصص، دیپلماسی، علم، مهارت، بهداشت و درمان، جامعه‌شناسی، آینده‌نگری و پیشرفت داشت. او اما درست از نحله‌ای سیاسی برآمده بود که آشکارا همه این‌ها را نادیده می‌گرفت و دست برقضا، در نقطه مقابل همه این‌ها می‌ایستاد و فریاد «ملت ایران، ملت ایران» سر می‌داد. او خود را همیشه به جای ملت ایران معرفی می‌کرد.
 
فرو ریختن مسکن‌های مهر در سرپل ذهاب بی‌شک، جز فروریختن ته‌مانده باور مردمانی نیست که شعار حمایت از مستضعفان را باور داشته‌اند؟ باید مسببان این ناکارآمدی بزرگ را پای میز محاکمه بکشاند. با خودمان روراست اگر باشیم، باید از همین حالا تمام ساکنین مسکن‌های مهر در سراسر کشور تخلیه شوند و اسکانی تازه داده شوند. مقاوم‌سازی شهری و روستایی پیشکش! امروز زلزله در غرب کشور است و فردا ممکن است در شرق باشد و یا در پایتختی که خدانکند روزی در آن زلزله بیاید.