کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مشکل بزرگ آیفون 10 و کلافگی کاربران

4 آذر 1396 ساعت 11:20

گروه اقتصادی: در بین مشکلات گوشی آیفون جدید، یک مورد بیش از همه اهمیت دارد. آن هم عدم توانایی برای استفاده از گوشی با یک دست که آزاردهنده است.


به خاطر وجود ژست‌های حرکتی جدید که در ادامه حذف کلید فیزیکی هوم و قرار گرفتن یک بریدگی در بالای نمایشگر ایجاد شده‌اند، امکان مشاهده نوتیفیکیشن‌ها و یا دسترسی به کنترل سنتر تنها با استفاده از یک دست وجود ندارد. بخش اعلانات و کنترل سنتر اصلی‌ترین قسمت‌های رابط کاربری آی او اس هستند و باید دسترسی به آن‌ها خیلی ساده باشد. در زمان‌های عدم توانایی برای استفاده از گوشی با هر دو دست، تقریبا قادر به باز کردن پنجره اعلانات و کنترل سنتر نیستیدمشکل بزرگ آیفون 10 و کلافگی کاربران.
 
به همین دلیل اغلب حین استفاده از گوشی، با نوعی خود درگیری مواجه می‌شوید، چرا که باید دائما نحوه استفاده از آیفون 10 را تغییر بدهید. برای رساندن انگشت شست به نقاط بالایی نمایشگر، ناچار باید گوشی را در دست جابه‌جا کرده و آن در میانه کف دست نگه دارید. اما در زمان نگه داشتن دستگاه در این حالت، احساس می‌کنید هر لحظه امکان سقوط آن از دست وجود دارد. این ترس سبب می‌شود به طور غیر ارادی، گوشی را به صورت افقی و موازی با زمین به شکم خود نزدیک کنید. نگه داشتن آن در موقعیت‌های عجیب و غریب این‌چنینی، به گردن درد ختم شده است.در زمان استفاده از آیفون 6 قبلی خود، برای ارسال پیام، چک کردن ایمیل، پخش موسیقی و یا انجام هر کار دیگر، نیازی به استفاده از دو دست نبود، اما حالا نمایشگر بزرگ آیفون ایکس این کار را تبدیل به یک عادت کرده است.


کد مطلب: 140108

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/140108/مشکل-بزرگ-آیفون-10-کلافگی-کاربران

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir