به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۶
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۰۳ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۱۴۰۱۴

شرایط بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان

گروه جامعه: وزیر آموزش و پرورش شرایط بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان را اعلام کرد.
حمیدرضا حاجی بابایی در خصوص بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان گفت: بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان طبق قانون بودجه که ابلاغ شد. خانم هایی که بیست سال و آقایانی که ۲۵ سال سابقه خدمت داشته باشند و درخواست بازنشستگی پیش از موعد دارند در صورتی که رئیس منطقه تشخیص دهد این امکان برای آنها وجود دارد اما ۵ سال سنوات ارفاقی شامل آن ها نمی‌شود.

وی همچنین در خصوص کارت بیمه طلایی فرهنگیان گفت: کارت بیمه طلایی به کلیه فرهنگیان رسیده است. وزیر آموزش و پرورش در خصوص ثبت نام دانش‌آموزان نیز اعلام داشت: ثبت‌نام‌ها تمام شده اما اگر در منطقه دانش آموزی از ثبت نام جا مانده باشد ثبت‌نام انجام می‌شود.

ع
۱۳۹۲/۰۵/۰۳ ۱۵:۵۸
جناب بابایی ، امروز از موعد پرداخت حقوق تیرماه یک هفته گذشته و 5 روز از پرداخت 300 هزار تومان قسط آپارتمان و ...... (95922)
حاجی پور
۱۳۹۲/۰۵/۰۳ ۱۶:۰۹
چرابرای فرهنگیان بازنشسته کارت بیمه طلایی صادرنمی شودبرازنده ی حکومت اسلامی نیست این اسوه های تعلیم وتربیت به این زودی فراموش شوندایا بیمه طلایی از هزینه بیت المال نیست .ازدل برودهرانکه ازدیده برفت.بله اینان روزی معلم بودندولی اکنون نیستندازمنزلت انها درجامعه خبری نیست اما کارت منزلت دارند این کارت را قاب گرفته اند وهرازچندگاهی به بچه های خودنشان می دهندومی گویندفرزندان این کارت بیهوده به دست نیامده حاصل سی سال خدمت درشغل مقدس فرهنگی است .فرق مابازنشستگان باشاغلین دراین است.ای که دستت می رسدکاری بکن /پیش از ان کزتو نیایدهیچ کار (95928)
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۰۰:۱۸
بیمه طلایی یکی از تعهداتشو حذف کرده و دیگه از پنجاه هزارتومن عینک خبری نیست!
این در حالیه که دیگر نهادها و ادارات دولتی و غیردولتی بهتر ازین بیمه و طلایی تر ازون دارن! تازه از حقوقشون هم کم نمیشه! (96190)
مهربان توسی
۱۳۹۲/۰۵/۰۳ ۱۶:۴۳
مرسی اما نظام رتبه بندی معلمان کی اجرا میشه؟ (95949)
۱۳۹۲/۰۵/۰۳ ۱۸:۲۳
آقای حاج بابای؛3 تیر است و هنوز کارت طلایی در شهرهای آذرباجان غربی دست ما نرسیده است مثلا در سردشت (96000)
۱۳۹۲/۰۵/۰۳ ۱۷:۲۷
هفته قبل رفتم کارت بیمه طلایی خودمو بگیرم همکارم بدون اینکه محل بذارن گفتن همه کارتا اومده غیر از کارت افرادی که فامیلشون به حرف ه شروع می شود . امان از ..... بگذریم . (95970)
۱۳۹۲/۰۵/۰۳ ۲۱:۳۱
آقا حقوق ها را بدهید، بقیه چیزها پیش کش! (96100)
محمد
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۰۰:۲۴
پدر من 25سال معلم دوره ی ابتدایی بود آقای حاج بابایی به بازنشته ها کارت طلایی نمیدن پدر پیرم الان نیاز داره بره دکتر
مگه پدر من 25 سال خدمت نکرد. (96192)