به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۰۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۱۴۰۳۳
حادثه ۲۲ بهمن قم

توطئه‌‌ی خطرناک افراطیون مدعی بصیرت

گروه سياسي: عضو هیأت رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با اشاره به حوادث ناگوار ۲۲ بهمن قم، گفت: متاسفانه برخی افراد با ایجاد توطئه‌ای خطرناک قصد تضعیف قوه مقننه را داشتند که با درایت و هوشیاری مردم ولایتمدار قم اهداف خود نرسیدند.
توطئه‌‌ی خطرناک افراطیون مدعی بصیرت
نادر قاضی پور در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به حوادث ناگوار روز ۲۲ بهمن قم، گفت: متاسفانه برخی افراد با ایجاد توطئه‌ای خطرناک قصد تضعیف قوه مقننه را داشتند که با درایت و هوشیاری مردم ولایت مدار قم نتوانستند به اهداف مورد نظر خود دست یابند. نماینده ارومیه در مجلس، افزود: به طور حتم حوادثی نظیر حادثه ۲۲ بهمن قم، کار افراد افراطی و ضد انقلاب بوده، بنابراین در این موضوع اگر یک مسئول بلند پایه ای نیز نقش داشته باشد باید به طور قاطع با او برخورد شود.

وی با بیان اینکه در حادثه ۲۲ بهمن قم و حتی قبل از آن به مراجع تقلید، علما و برخی روحانیون نیز هتک حرمت‌هایی صورت می گرفت، تصریح کرد: روحانیون و علما از جایگاه ویژه‌ای در بین مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران برخوردارند، لذا توهین به جایگاه آنها برای افراد جامعه پذیرفتنی نیست، بنابراین در این موضوع قوه قضاییه باید با اشد مجازات با خاطیان برخورد کرده تا درس عبرتی برای دیگر افراطیون و طرفداران آنها شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، تاکید کرد: با هر فرد، مقام و مسئولی که به هر نحوی در بوجود آمدن حادثه ناگوار ۲۲ بهمن قم نقش داشته برخورد جدی صورت خواهد گرفت تا در آینده دیگر شاهد اینگونه حوادث تلخ در کشور نباشیم. گفتني اينكه، قرائت گزارش حادثه ۲۲بهمن قم در دستور کار هفته آینده مجلس قرار گرفته است.

عشق ایران
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۱:۱۹
کاش به جای این همه تهدید مردم,یه کم به مردم آزادی بیان میدادنند,تو آمریکا رئیس جمهور را با کفش میزنند هیچ اتفاقی نمی افتد ولی اینجا عرضه یه نفر رو مخوام به یه نماینده توهین کنه پدرش رو در میارند...ایا این ازادی بیان است...البته نمیگم توهین کردن خوبه,ولی با این کا معلوم میشه که هیچ آزادی بیان برای اندیشه های مخالف را درکشورمان نداریم (96331)
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۴:۴۱
پرت کردن مهر طرف کسی که داره حرف میزنه ازادی بیانه؟ (96410)
حسین
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۵:۴۵
چرا در طول این هشت سال فرصت اعتراض نبود ؟؟؟ فرصت انتقاد نبود ؟؟؟ آن جایی که به نفع جناح ماست باید از آزادی بیان دفاع کرد ؟؟؟!! (96452)
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۲:۳۲
اگر در حوادث قبلی مشابه مثل حادثه کوی دانشگاه و جریان لباس شخصی ها کوتاهی نمی شد و دیوار قانون آن اندازه کوتاه نبود که هر کس جرات پریدن از روی آن را داشته باشد و خود را فراتر از قانون بداند حوادث اخیر هم اتفاق نمی افتاد.
آتش که گرفت خشک و تر می سوزد. (96351)
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۶:۳۹
اگه به حوادث جریان سخنرانی سید حسن خمینی درحرم امام واکنش نشان میدادند اوضاع اینطوری نمی شد (96526)
افشين
Europe
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۲:۵۹
اون از زير زمين تفتيش عقايد اينم از بي حرمتي تو حرم حضرت معصومه(س)
ديگه بايد چكار كنن! (96356)
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۳:۳۹
اگه اینکار را بکنید نماینده هستید نه دست نشانده! (96367)
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۳:۴۴
افراد "افراطی" با "ضد انقلاب" چه جوری با هم جمع می شوند؟ فکر کنم واسه فهمیدنش باید از کیهانی ها کمک بگیریم تا تفسیرش کنند. اونها از این وصله ها خوب می زنند (96371)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۴:۰۵
مردم منتظر برخوردی که می فرمایید هستند حتما پیگیر باشید اما وقتی نوبت به چند تا دانه درشت اصول گرا می رسه برخورد که نمیشه بماند مصلحت نظام ایجاب میکنه پوشیده بماند حتی بنا به مصلحت خود ادعای شما آقای قاضی پور تکذیب هم خواهد شد (96388)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۴:۱۳
اره عزيزم همه چي توطئه است!!دست امريكا واسرائيلم در كاره!!شما خودتو ناراحت نكن!!!مردم بسكه داره خوش بهشون ميگذره نمي دونن چطوري ابراز كنن!!خدايي نكرده شما دراون راس مملكت هستين ذهنتونو مشغول اين چيزهاي بي ارزش نكنين به اون اختلاسهاي ميلياردي فكر كنين!! (96395)
گوگول
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۸:۲۵
ما ملت ایران پای صندوق های رای رفتیم و به شما رای دادیم تا بروید در مجلس بنشینید گزارش مهر پرت کردن یه عده لاابالی را قرائت کنید؟
واقعا افسوس می خورم که چرا به امثال شماها رای دادیم و عنان مملکت را به شما جناح بازهای بی درد دادیم. اینجا مردم از بی دارویی وتورم و فساد جانشان به لب رسیده اون طرفتر شما می نشینید از زور بیکاری به موارد شخصی خود رسیدگی می کنید؟
در پیشگاه خدا چه جوابی به این مردم خواهید داد؟ (96634)