به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۳
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۱۴۰۳۴
مرکز روابط عمومی و رسانه دفتر رییس‌جمهور:

شنود دفتر علي مطهری کار تیم احمدی‌نژاد نیست

گروه سياسي: مرکز روابط عمومی و رسانه دفتر رییس‌جمهور «خبر حلقه احمدی‌نژاد و جریان انحرافی عامل کار گذاشتن شنود در دفتر مطهری» را تکذیب کرد.
شنود دفتر علي مطهری کار تیم احمدی‌نژاد نیست
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، پیرو انتشار خبری با عنوان «حلقه احمدی نژاد و جریان انحرافی عامل کار گذاشتن شنود در دفتر مطهری» مرکز روابط عمومی و رسانه دفتر رییس جمهور ضمن تکذیب قاطع این دست جعلیات، نسبت به نهادینه شدن روند افسار گسیخته اتهام افکنی و انتشار فزاینده اخبار دروغ بی هیچ نگرانی از رسیدگی های قانونی، به همگان هشدار می دهد. انتظار می‌رود دستگاه محترم قضا ضمن ورود هوشمندانه به اینگونه ماجراهای کذب و سخیف که اخلاق رسانه ای و حرفه ای را مخدوش می نماید، عوامل این داستان پردازیهای وهم آلود را معرفی و در دستگاه عدل اسلامی مجازات نماید.

هفته‌نامه «پنجره» وابسته به «جمعیت ایثارگران» و علیرضا زاکانی٬ نماینده مجلس نخستین نشریه‌ای بود که از احتمال دست داشتن تیم احمدی‌نژاد در نصب دستگاه شنود در دفتر مطهری خبر داد و نوشته بود: «احتمال دخیل بودن احمدی‌نژاد و حلقه انحرافی در صورتی قابل طرح است که شنود را به عنوان یک گروکشی در راستای شنود از برادر لاریجانی تحلیل کنیم.» علی مطهری روز ۲۲ تیر در سایت شخصی خود از کشف دستگاه شنود و فیلمبرداری در دفترش خبر داد.

عشق ایران
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۱:۱۳
همه مردم قشنگ میدونند کار کیه,وبرای چی اینکار هارو انجام میدن.....لازم نیست رد گم کنند...دیگر مردم آگاه تر از گذشته اند (96326)
علی
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۲۳:۰۷
من نمی دونم. کار کیه؟ (96806)
ایرانداد
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۱:۱۳
کار خود همین افرادی است که خبر را پخش کردند.دار و دسته احمدی نژاد میدونند که مطهری چیزی ندارد که قابل پیگیری باشد وگرنه با وجود در اختیار داشتن امکانات زودتر از اینها کلک مطهری را کنده بودند. کار همین افراد افراطی و تندرو است که خبر را پخش کردند. (96327)
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۲:۲۲
شنود در جاهای دیگه کار این تیم است (96347)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۵:۳۴
خب حالا اینا یا کسی دیگه که این برنامه رو چیده مگه قراره بیاد اعتراف کنه؟ (96435)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۶:۴۹
.... ایشون چطور با برخورد امنیتی و دخالت پلیس تو مسایل خصوصی وفرهنگی موافقند اونوقت تو حریم خودشون همه چی محترم؟؟؟!!!!! (96546)
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۰۴:۳۷
دو موضوع جدا هستند. (96841)
وطن دوست
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۷:۵۱
عاقبت روسیاهی به زغال میمونه.امثال آقای مطهری برای مردم محترم و عزیزند (96607)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۲۱:۰۸
اقای وطن دوست یکم از سوابق و عملکرد و نظرات و تئوریهای اقای مطهری تحقیق کن (96740)
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۰۴:۳۶
تحقيق شد و نتيجه همان هست كه وطن دوست فرمودند. اصولگرايان منطقي و معتدل براي ما اصلاح طلب ها محترم و عزيز هستند. (96840)