کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اعتراض به گرانی کاغذ توسط یک روزنامه

گراني 100 درصدي كاغذ در يك ماه!

14 آذر 1396 ساعت 14:15

گروه فرهنگي: نرخ كاغذ روزنامه طي يك ماه اخير تاكنون، 100 درصد گران شده است و در حاليكه در ماه پيش قيمت هر كيلو كاغذ رول در بازار 2100 تومان بود طي يكي دو هفته اخير به يكباره سير صعودي پيدا كرده به نحوي كه امروز سه‌شنبه قيمت هر كيلو كاغذ كره‌اي در بازار 3800 تومان رسيده است! كاغذ تحرير (شيت) نيز با همين اوضاع نابسامان دست به گريبان است و قيمت‌ها بين 60 تا 80 درصد افزايش يافته است! همه اين‌ها در حاليست كه مسوولان فرهنگي و اقتصادي دولت تدبير!! در خوابي عميق فرو رفته و هيچ واكنش و اقدامي از خود نشان داده‌اند!



در همين رابطه، روزنامه «سینما» دراعتراض به گران شدن کاغذ از روز شنبه (۱۸ آذر ماه) به مدت یک هفته به روی پیشخان‌ها روزنامه‌فروشی نمی‌رود و فقط بصورت الکترونیکی منتشر خواهد شد.
احسان ظلی‌پور، جانشین مدیر مسئول روزنامه «سینما» ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: با وجود اینکه اعلام کرده‌اند نرخ کاغذ ثابت مانده، قیمت کاغذ دو برابر شده است و با توجه به اینکه کمک‌های وزارت ارشاد هم بسیار ناچیز است امکان انتشار روزنامه سخت می‌شود. به همین خاطر تصمیم گرفتیم که به مدت یک هفته انتشار کاغذی روزنامه «سینما» را متوقف کنیم وامیدوار بودیم سایر روزنامه‌های خصوصی نیز ما را در این مسیر همراهی کنند. او  یادآور شد: در صورتی که این مشکل حل نشود به نشر الکترونیک روزنامه «سینما» ادامه خواهیم داد. روزنامه «سینما» به صاحب امتیازی موسسه فرهنگی هنری «طلوع سبز هنر» و مدیر مسئولی فریدون جیرانی در حوزه سینما منتشر می‌شود.


کد مطلب: 140528

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/140528/گراني-100-درصدي-كاغذ-يك-ماه

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir