به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۱۴۰۷۱۶

قیمت موبایل آیفون



حتما با گوشی های آیفون آشنایی دارید. این مدل گوشی توسط شرکت اپل در سال 2007 معرفی گردید. اپل همانطور که می دانید یکی از بزرگترین شرکت های صنعت الکترونیک است. به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد، این مدل گوشی توانسته است محبوبیت قابل توجهی را دنیا و مخصوصا ایران به دست بیاورد. البته قیمت موبایل آیفون نسبت به بقیه مدل ها در ایران بالاتر است و متاسفانه هرکسی توانایی خرید این مدل موبایل را ندارد.

ویژگی های منحصر به فرد موبایل آیفون
اولین ویژگی آن، استفاده از سیستم عامل مخصوص IOS است که تنها در موبایل های آیفون قابل است.  استفاده از این سیستم عامل، کارایی گوشی را به دلیل هماهنگی بسیار بین اجزای سخت افزار، افزایش می دهد و مراکز بزرگ دانلود اپلیکیشن مانند گوگل پلی، اول از همه، اپلیکیشن های بر پایه ios را قرار می دهند.

دومین ویژگی، سخت افزارهای منحصر به فردی است که در موبایل آیفون مورد استفاده قرار گرفته است. میزان حافظه داخلی این گونه موبایل از 16 تا 256 گیگابایت را تحت پوشش خود قرار می دهد. البته این میزان حافظه داخلی در هر مدلی که روانه بازار شده است، متفاوت بوده است و سعی کرده اپل این بوده است که بتواند پیشرفتی در تکنولوژی های گوشی خود ایجاد کند که این باعث افزایش قیمت موبایل آیفون نیز  شده است.
البته در چند سال گذشته مدل های جدیدتری نیز وارد بازار شده اند که آخرین مدل آن، آیفون ایکس بوده است.
ما در گروه اسک سعی کرده ایم که اول از همه، مدل های متفاوت موبایل آیفون را که توسط فروشگاه های مختلف عرضه می شود را تحت پوشش قرار بدهیم. شما می توانید با ورود به صفحه، تمامی فروشگاه ها به همراه قیمت موبایل آیفون مشاهده کنید.
ما همچنین سعی کرده ایم، برای اینکه خرید مطمئن تری داشته باشید و اینکه گوشی مورد نظر شما، امکانات لازمه را داشته باشد، مشخصات هر مدل را به صورت کاملا خلاصه قرار بدهیم. همچنین شما عکس ها با زوایای مختلف موبایل آیفون را کاملا مشاهده کنید.

اصالت کالا
مهمترین نکته ای که هر خریدار به دنبال آن است، اصالت کالا است. تمام تلاش ما در گروه اسک این بوده است که بتوانیم فروشگاه های معتبر را معرفی کنیم. متاسفانه نوع چینی و تقلبی آن در بازار زیاده است و اگر کسی آشنایی با شناسایی اصل از بدل را نداشته باشد، ممکن است که جنس تقلبی را به جای جنس اصلی بخرد.

نوع انتخاب
ما سعی کرده ایم که جستجوی شما در سایت اسک بهینه کنیم. برای همین گزینه های به منظور محدودتر کردن تمامی محصولات براساس نیاز شما قرار داده ایم. برای مثال می توانید محصولات را بر اساس قیمت محصولات آیفون مرتب کنید و از کمترین تا بیشترین و برعکس مشاهده کنید.

آدرس فروشگاه ها
یکی از مزیت های سایت ما نسبت به بقیه را می توان قراردادن آدرس فروشگاه ها برروی نقشه گوگل مپی در یک تب جداگانه است. شما می توانید علاوه برخرید آنلاین، آدرس و مکان فروشگاه را چه به صورت متنی و چه به صورت عکسی کاملا مشاهده کنید و گوشی آیفون خود را خریداری نمایید. وب سایت اسک مرجع قیمت در ایران است.