به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۱۴۰۷۶۳

افزایش قیمت بنزین از اول دی تكذیب شد

گروه اقتصادی: در حالیكه برخی رسانه‌‌ها خبر داده‌اند كه دولت قصد دارد از ابتدای دی ماه سال جاری قیمت بنزین را به 1500 تومان و قیمت نفت گاز را به 400 تومان افزایش دهد؛ سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، گفت: هر قیمت جدیدی که برای بنزین اعلام می‌شود کذب محض است.
زیبا اسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که لایحه بودجه سال 1397 به تازگی تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است، اظهار کرد: مجلس هنوز لایحه بودجه را بررسی نکرده و هنوز نمی‌توان نظر قطعی در مورد چگونگی اجرای این لایحه ارائه کرد.
وی با تاکید بر این‌که قیمت‌گذاری در مورد بنزین در اختیار شرط ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی نیست، توضیح داد: مجلس و دولت باید در مورد افزایش قیمت بنزین تصمیم بگیرند و هر تصمیمی که مجلس و دولت اخذ کنند شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اجرا خواهد کرد. سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به اعلام برخی قیمت‌ها در بازه زمانی مشخص برای بنزین، گفت: افزایش قیمت بنزین نهایی نشده است و بنابراین هر مبلغ و هر زمانی که برای افزایش قیمت بنزین اعلام شده تکذیب می‌شود، زیرا هنوز مجلس شورای اسلامی به لایحه بودجه رسیدگی نکرده است.