به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب : ۱۴۰۷۶۵
افتخار می‌کنم که مرا با پروین و فرگوسن مقایسه می‌کنند

برانکو: باشگاه به بازیکنان بدهکار است

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که باشگاه به بازیکنان این تیم بدهکار است و صحبت‌هایی که مطرح می‌شود مبنی بر این که بازیکنان پول‌های زیادی دریافت کرده‌اند اشتباه است.
برانکو: باشگاه به بازیکنان بدهکار است
به‌ گزارش ‌ایسنا، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تمرین امروز (سه‌شنبه) این تیم، گفت‌: نیم فصل تمام شد و من از تمام بازیکنان و کادر فنی، کادر پزشکی، کادر تدارکات و مدیریت تشکر می‌کنم. ما در نیم فصل قهرمان شدیم با این تفاوت که نسبت به سال قبل چهار امتیاز بیشتر کسب کردیم و ۹ گل بیشتر زدیم و همین طور توانستیم در ابتدای فصل، قهرمان سوپر کاپ ایران شویم. همچنین توانستیم در داربی نیم فصل اول پیروز شویم.او ادامه‌ داد: از همه بازیکنانم به خاطر تحمل و تلاش زیادشان تشکر کنم. باید یادآوری کنم که باشگاه به بازیکنان بدهکار است و صحبت‌هایی که مطرح می‌شود مبنی بر این که پول‌های زیادی به بازیکنان داده شده است صحیح نیست. گرشاسبی باید تلاش کند که مانند بخش‌های دیگر، مسائل مالی را هم حل و فصل کند.
ایوانکوویچ در ادامه‌ صحبت‌های خود، ‌اضافه کرد: ما وقتی برای جشن گرفتن نداریم و باید خودمان را برای مقابله با بادران در جام حذفی آماده کنیم. بادران تیم دوم لیگ دسته اول است. ما این بازی را خیلی جدی گرفته‌ایم و آنالیزورهای خود را برای تماشای بازی آنها به ورزشگاه فرستاده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تمدید قراردادش نیز، اظهار کرد: در جلساتی که برگزار کردیم، در خصوص برخی از مسائل مالی مثل تسویه حساب دو سال و نیم گذشته و همچنین مسائل دیگر صحبت کردیم که این فقط مختص به  کادر فنی نبود و آقای گرشاسبی با همه اعضای باشگاه این مسائل را مطرح کردند. به زودی به صورت شفاف، دریافتی‌های تمام اعضای باشگاه مشخص خواهد شد.او همچنین در خصوص عملکرد علی علیپور در دوران محرومیت مهدی طارمی بیان‌ کرد: هواداران حق داشتند نگران جایگزین طارمی باشند. بازی نکردن طارمی برای ما یک فقدان بزرگ است چرا که او در دو سال اخیر هم بهترین بازیکن و هم آقای گل ایران بود اما از علیپور انتظار داشتیم و داریم که گلزنی کند و روز به روز بهتر شود. ما باید این نکته را نیز در نظر بگیریم که برای همه مهاجمان ممکن است که این اتفاق بیفتد که در بعضی از بازی‌ها توپ‌هایش به گل تبدیل نشود و این مساله را فقط می‌توان با کار، کار و کار برطرف کرد. این اتفاقی است که برای مهاجمان تراز اول دنیا هم می‌افتد. شما می‌توانید به آمار گلزنی این فصل بنزما و رونالدو در لالیگا توجه کنید و متوجه منظور من بشوید.
برانکو در ادامه درباره اردوی طولانی مدت تیم‌ ‌ملی در سال آینده و درخواست کارلوس کی‌روش مبنی بر حضور ملی‌پوشان تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: من هیچ اطلاعی در این زمینه ندارم و باید ابتدا نامه‌ای از فدراسیون به دست ما برسد تا متوجه شویم این اردو چه زمانی آغاز می‌شود و بعد از آن به ما برنامه بدهند تا متوجه شویم محتوای این اردو چیست. بعد از آن می‌توانیم در مورد آن صحبت کنیم.

او ادامه‌ داد: باز هم تکرار می‌کنم هیچ اطلاعی در مورد این اردو و جلسه‌ای که گفته می‌شود کارلوس کی‌روش می‌خواهد با مربیان لیگ برگزار کند ندارم. هر سرمربی روش کار و ارتباط‌گیری مخصوص به خود را دارد. این وظیفه من نیست که سفارش کنم و این وظیفه سرمربی تیم‌ ‌ملی است که بسته به نیازشان اقدام کنند.سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین در خصوص صحبت‌های مطرح شده مبنی بر ترانسفر مهدی طارمی در نیم فصل بیان‌ کرد: من می‌دانم که آقای گرشاسبی دیروز در ترکیه بود. همچنین می‌دانم که قرارداد مهدی طارمی رو به اتمام است اما فقط قرارداد طارمی نیست که رو به اتمام است و پیشنهاد تیم‌های دیگر برای بازیکنان دیگرمان نیز خواهد آمد. هر بازیکنی که بخواهد از تیم جدا شود باید منافع مشترک را در نظر بگیرد. منافع مشترک میان بازیکن و باشگاه. این یعنی حرفه‌ای‌گری.

او ادامه‌ داد: من شرطی مبنی بر این که ماندن من منوط به ماندن همه بازیکنان است نگذاشته‌ام. این طبیعی است که از من پرسیده شود که کدام بازیکن را می‌خواهم و کدام بازیکن را نه. چیزی که مهم است حضور بازیکنان قوی در تیم و کسب نتایج خوب توسط آنها است. به جز بازیکنان اصلی ما شش، هفت بازیکن دیگر داریم که دیگر نمی‌دانم کدام یک از آنها بهتر است. من از همه بازیکنانم راضی هستم.برانکو ‌اضافه کرد: هر بازیکنی تفکر خود را دارد. آنها زندگی خود را از طریق فوتبال بازی کردن می‌گذارنند. من مطمئنم بازیکنی مثل نیمار بارسا را بیشتر از پاری ‌سن‌ ژرمن دوست دارد اما از این تیم جدا شد. این مسائل در فوتبال وجود دارد و باید حرفه‌ای به مسائل نگاه کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا می‌توان تصور کرد که او هم مانند فرگوسن که مدت زمان طولانی در منچستریونایتد بود، در پرسپولیس بماند؟ گفت: نوع نتیجه‌ گرفتن است که یک مربی را در یک تیم نگه می‌دارد. من سومین سال است که این‌جا حضور دارم. سال اول عملا ما قهرمان بودیم و به خاطر تفاضل گل، قهرمانی را از دست دادیم. سال دوم خوشبختانه قهرمان شدیم و در حال‌ حاضر هم برتری خوبی در جدول رده‌بندی ایجاد کرده‌ایم. البته هنوز هیچ چیز به پایان نرسیده است و ممکن است هر اتفاقی بیفتد. من خیلی افتخار می‌کنم که من را با پروین و فرگوسن مقایسه می‌کنند. همچنین به همه کارهایی که در این مدت در پرسپولیس انجام داده‌ام افتخار می‌کنم. خوشحالم که هواداران از عملکرد ما راضی هستند.او در پایان در مورد سفرش به امارات برای تماشای بازی رئال مادرید گفت‌: امروز (سه‌شنبه) به امارات می‌روم. دالیچ، سرمربی تیم‌ ‌ملی کرواسی و مودریچ بازیکن رئال مادرید من را به تماشای این بازی دعوت کرده‌اند و پنج‌شنبه برای پیگیری تمرینات پرسپولیس این‌جا خواهم بود.
انتهای پیام
برچسب ها: برانکو پرسپولیس