به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : ۱۴۰۹۶۷

کفسابی، سنگسابی و نماشویی چیست؟



همانطور که شما به تمیزی منزل و محل کارتان اهمیت می دهید و موقع کثیف شدن و بهم ریخته شدن آنرا تمیز می کنید و کثیف بودن برای شما جلوه ی زیبایی ندارد پس بایده تمیزی و زیبایی نمای ساختمان و همچنین به تمیزی کف ساختمان چه از نظر آودگی و جرم و چه از نظر غیر موزون بودن اهکیت بدهید.

کف‌سابی ، سنگ سابی و نماشویی از جمله  متدهایی هستند که در چند سال اخیر اهمیت ویژه ای پیدا کرده است شاید اولین سوالی که در ذهن شما پدید می آید این باشد که اصلا کف سابی و سنگ سابی چیست؟ همانطور که از نامشان پیدا است یعنی ساییدن سنگ و کف توسط دستگاه ها و افراد حرفه ای، وقتی آلودگی روی زمین یا نما باشد که نشود آنرا با دست برطرف کرد شما به کف ساب احتیاج پیدا می کنید. پیش خودتان نگویید که این کاری ندارد و با انواع مواد شوینده و وسایل مختلف می شود آن آلودگی را برطرف کرد چرا که با این مواد بدتر به سنگ و سرامیک کف ساختمان آسب وارد می کنید پس بهتر است خودتان دست بکار نشوید و ااین عمل را به دست افراد متخصص بسپارید.
در صنعت کف‌سابی و نماشویی نیز از اهمیت بالایی برخور دار است وقتی برای نمای ساختمان از طراحی تا اجرای آن هزینه های بسیار زیادی انجام می دهید پس بهتر  است به تمیزی ان نیز اهمیت بدهید چرا که نمای ساختمان از زیبایی های ساختمان است و بسیار توجه افراد را به خود جلب می کند.
نماشویی هم توسط افراد متخصص و با ابزار های خاص خودش انجام می گیرد.

آشنایی با گروه کفساب ما؛



استفاده از هر راه حل پرداخت سنگ مرمر، به سادگی مرمر مرطوب. توصیه می شود از یک حرفه سنگ سابس استفاده کنید. سرعت و فشار در دستگاه کف ساب و یا تمیز کردن لکه های تیره بر روی سنگ مرمر که پاک کردنش مورد نیاز است. قطعا سنگ مرمر را می توان با سنگ مرمر پررنگ کرد.با استفاده از برخی از پد ساینده الماس، سنگ مرمر را به آرامی شروع به ساب و پولیش کرد و پستی بلندی های کف با حرکت چرخشی دستگاه ساف میشود از آنجا که سنگ مرمریا سنگهای مختلف طبیعی است و درخشان آن نیز طبیعی است،کفسابی سنگ زنی تنها بهترین روش برای رسیدن به اثر درخشان ترین سنگ است. این در واقع یک راه خوب برای بازگرداندن درخشش سنگ مرمر و یا سنگ ساختمان است. 

مطمئنا، یک روش تعمیر و نگهداری خوب واقعیت این است که چنین سنگهای سنگ مرمر را می توان به راحتی در طول زمان خراشیده و خسته کننده می شود. با استفاده از راه حل های صیقل دهنده سنگ مرمر و یا پولیشر ممکن است به طور قطع سطوح کف سنگ مرمر، شما را به کیفیت عالی برساند. نتایج واقعی می تواند جوانه زدگی شود، سنگ مرمر می تواند براق و براق طبیعی خود را برساند. در مورد سنگ مرمریت موارد زیادی هست که باید سنگ نصب شده رو شناخت در مقایسه با سنگ دهبید صادراتی نیاز به مراقبت و توجه دوسویه دارید. 
سنگ ساب پولیشر حاوی لایه ای است که مراحل ساب به وجود می آید این لایه از سنگ ها آسیب دیده جلو گیری می کند، لکه یا خراش محافظت می کند. علاوه بر این، گران نیست.همچنین دوام بیشتری دارد. از سوی دیگر، سنگ مرمر یا دهبید مرمریت اگر خوب مراقبت شود چندین دهه کار می کند.آن سنگ های صادراتی  بسیار گران است.بنابراین نیاز به مراقبت و توجه بیشتری دارد,تلفن: 22829338-021