کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در حالیکه یک هفته از آغاز تجمعات اعتراضی می‌گذرد

احمدی‌نژاد و یارانش روزه سکوت گرفتند!

15 دی 1396 ساعت 1:46


گروه سیاسی: در حالیکه یک هفته از آغاز تجمعات اعتراضی می‌گذرد محمود احمدی‌نژاد و دو یار نزدیکش (بقایی و مشایی) سکوت کامل اختیار کرده و هیچ واکنشی از خود بروز نداده‌اند.

به گزارش بهارنیوز؛ این در حالیست که احمدی‌نژاد و یارانش تا یکی - دو روز مانده به اعتراضات هر روزه با انتشار فیلم و بیانیه مواضع عمدتا تند خود را درباره مسایل سیاسی و اقتصادی کشور بیان می‌کردند. سخنرانی احمدی‌نژاد چند روز قبل از شروع اعتراضات در مشهد و در همین شهر ظاهرا یکی از دلایلی بوده که روز چهارشنبه فرمانده سپاه او را تلویحا به عنوان عامل اولیه شروع ناآرامی‌ها دانست.

گفتنی اینکه در بین نزدیکان احمدی نژاد فقط علي اكبر جوانفكر به اعتراضات اخیر واکنش نشان داده و روز چهارشنبه در كانالش نوشت: از بنده سئوال مي كنند كه علت بروز حوادث و اعتراضات اخير را در چه مي دانيد؟ پاسخ بنده اين است كه اتفاقات اين روزها و شب ها، ريشه در سالها توهين آشكار به شعور مردم و تشديد آن در ماهها و هفته هاي اخير دارد. آيا اميدي به پايان يافتن اين توهين‌ها هست؟! يا آنكه همچنان مي‌خواهند با مردم شريف ايران، با همان زبان سخن بگويند؟!

خبرهای لحظه‌ای سایت بهارنیوز را در کانال تلگرامی ما فقط به آدرس زیر بخوانید: سایر کانالهای همنام با بهار نیوز با آدر‌س‌های غیر از baharnewsir @جعلی بوده و هیچ ارتباطی با ما ندارند.


کد مطلب: 141618

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/141618/احمدی-نژاد-یارانش-روزه-سکوت-گرفتند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir