کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

غرویان: حاضرم به کمیسیون گزارش بدهم

9 مرداد 1392 ساعت 8:00

گروه سياسي: حجت الاسلام محسن غرویان از شاگردان سابق آیت‌الله مصباح یزدی است که در حال حاضر با انتقاد از جریان آیت‌الله مصباح به نوعی در دسته‌بندی‌های سیاسی از این گروه جدا شده و به انتقاد از این گروه و اعمالش می‌پردازد.


غرویان در باره گزارش کمیته حقیقت‌یاب در خصوص حمله به علی لاریجانی در قم به سايت سلام نو گفت: این برخورد‌ها و این حرکت‌ها منحصر به قم و یا تنها یک حادثه و یک ۲۲ بهمن قم نیست. این معضلی است که در کشور وجود دارد. این یک مسئله مهم کشوری و ملی است که باید کمیسیون امنیت ملی مجلس حتما نسبت به آن واکنش جدی بدهد.

... این روش‌ها دقیقا خلاف روش اسلام است. این گروه نه از روی غیرت دینی بلکه از روی جهالت وسادگی و کم سواد بودن دست به این اقدامات می‌زنند. این‌ها به خاطر عدم درک صحیح از دین فریب انسان‌هایی را خوردند که به نظر من باید با آن‌ها برخورد و با افکارشان مقابله شود. این مطالبه مردم وهم به صلاح اسلام ونظام اسلامی است.

...این برخورد‌ها آنقدر آثار منفی در اجتماع داشته و دارد ومردم را نسبت به اسلام بدبین می‌کند، وقتی مسئله مورد گلایه مراجع باشد. گذر کردن از آن اشتباه بزرگی است. مجلس باید به وظیفه اصلی‌اش عمل کند. قوه قضاییه هم باید ورود کند چون خواسته مردم و اتفاقی است که اگر برخورد نشود به کیان نظام اسلامی ضربه می‌زند.

...من بعد از اظهاراتم مورد آزار واذیت وبرخوردهای ناروای بسیاری قرار گرفتم و حاضرم به کمیسیون امنیت ملی مجلس درمورد تهدید‌ها وبرخورد‌های که گروه قم نسبت به من انجام دادند هم گزارش دهم. مقام معظم رهبری هم همواره تمام افراد را به شدت از این گونه برخورد‌ها نهی وتوبیخ کرده‌اند؛ این معضل که دامن اسلام را گرفته است باید حل شود.


کد مطلب: 14168

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/14168/غرویان-حاضرم-کمیسیون-گزارش-بدهم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir