به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب : ۱۴۱۶۸۶
با 160 میلیون یورو

فیلیپ کوتینیو به بارسلونا پیوست

گروه ورزشي: فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی و 26 ساله لیورپول رسما به باشگاه بارسلونا ملحق شد.
فیلیپ کوتینیو به بارسلونا پیوست
باشگاه بارسلونا اعلام کرد انتقال فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی لیورپول به بارسلونا رسمی شده و این بازیکن حالا رسما بازیکن جدید بارسا محسوب می شود. ستاره برزیلی و سابق لیورپول عصر امروز با پروازی از بندر لیورپول راهی بارسلون شد و نهایتا باشگاه بارسلونا رسما خبر عقد قرارداد با این بازیکن را منتشر کرد.
 
رقم انتقال کوتینیو گرچه رسمی نیست؛ اما طبق اخبار غیررسمی 160 (120+40 میلیون یورو) میلیون یورو خواهد بود و بدین ترتیب او بعد از نیمار و کیلیان امباپه، تبدیل به سومین بازیکن گرانقیمت تاریخ فوتبال شده است. بند فسخ قرارداد این ستاره برزیلی نیز 400 میلیون یورو اعلام شده است.
 
بلوگرانا در تابستان امسال نیز تلاش زیادی برای جذب کوتینیو داشت و حتی تا آستانه جذب او نیز پیش رفت؛ اما در نهایت مدیران لیورپول مجوز این انتقال را صادر نکردند تا این پروسه در زمستان نهایی شود. کوتینیو در ابتدای فصل شرایط مساعدی نداشت؛ اما رفته رفته فرم همیشگی خود را پیدا کرد و تا به حال در 17 بازی موفق به زدن 12 گل برای لیورپول شده بود.
 
کوتینیو به علت حضور در لیگ قهرمانان با لباس لیورپول قادر به شرکت در این بازی ها در فصل جاری برای بارسا نیست؛ اما به دلیل اخباری که در مورد تمایل رئال مادرید و پاری سن ژرمن به جذب این بازیکن منتشر شده، مدیران بارسا ترجیح دادند در همین زمستان کار انتقال او را نهایی سازند.