کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در هتل ریتز پاریس

سرقت ۴.۵ میلیون یورویی جواهرآلات

يورونيوز , 21 دی 1396 ساعت 11:26

گروه بين‌الملل: سه نفر از سارقان در همان محل، توسط نیروهای پلیسی که در حال گشت زنی در منطقه بودند، دستگیر شده‌اند. دو نفر دیگر توانسته‌اند از در عقب جواهرفروشی بگریزند و همچنان فراری هستند.


در پی حملۀ مسلحانۀ پنج نفر  به یک جواهرفروشی در هتل ریتز پاریس، جواهراتی به ارزش تخمینی ۴.۵ میلیون یورو ربوده شد. این حمله چهارشنبه در ساعت ۱۸ و ۳۰ به وقت محلی در پایتخت فرانسه روی داد. سارقان چهره‌هایشان را پوشانده و دستکش به دست داشتند و علاوه بر تبر مسلح به چاقو نیز بوده‌اند.

آنها با تبر ویترین‌های این جواهرفروشی را شکسته و جواهراتی را که در درون ویترین قرار داشت، ربوده‌اند. 
سه نفر از سارقان در همان محل، توسط نیروهای پلیسی که در حال گشت زنی در منطقه بودند، دستگیر شده‌اند. دو نفر دیگر توانسته‌اند از در عقب جواهرفروشی بگریزند و همچنان فراری هستند. بنا بر اعلام رسانه‌های فرانسه سه فرد دستگیر شده برای پلیس این کشور افرادی شناخته شده محسوب می‌شدند.
تحقیقات دربارۀ این حادثه همچنان ادامه دارد و اقدام به موقع نیروهای پلیس، ستایش ژرار کلمب، وزیر کشور فرانسه را در پی داشته است. این حمله، حاضران در هتل را نیز بسیار وحشتزده کرده بود. آنها در زمان سرقت و سپس عملیات دستگیری یا روی زمین خوابیده و یا به آشپزخانه یا زیر زمین هتل پناه برده بودند. شاهدان می‌گویند در جریان عملیات دستگیری دست‌کم صدای شلیک ۱۰ تیر را شنیده‌اند. اگرچه برخی از مشتریان هتل نیز از زخمی شدن یکی از کارکنان هتل ریتز خبر داده‌اند اما پلیس اعلام کرده که این حادثه هیچ مجروحی بر جای نگذاشته است.


کد مطلب: 141883

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/141883/سرقت-۴-۵-میلیون-یورویی-جواهرآلات

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir