به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۱۴۱۹۶۹
منتظر گزارش مقامات مسئولیم

پیگیرخودکشی بازداشت‌شدگان هستيم

گروه سیاسی: نائب رییس مجلس شورای اسلامی از پیگیری موضوع خودکشی برخی از بازداشت‌شدگان حوادث اخیر خبر داد و گفت: منتظر گزارش مقامات مسئول در این ارتباط هستیم.
علی مطهری در گفت‌و‌گو با  ایلنا، در رابطه با ناآرامی‌های اخیر و اینکه آیا درخواست دیدار از بازداشت‌شدگان زندان اوین را داشته‌اید،گفت: هنوز در این باره درخواستی نداشتیم؛ ولی از مقامات مسئول درباره خودکشی بعضی بازداشت‌شدگان سوال کردیم و اطلاعاتی را گرفتیم و پیگیر قضیه هستیم.نایب رییس مجلس شورای اسلامی در رابطه با افرادی که گفته می‌شود خودکشی کردند، تاکید کرد: به ما گفتند یک نفر در تهران و دونفر در شهرستان خودکشی کردند و بنا شد که گزارش دقیقی به ما بدهند که فعلا منتظر آن گزارش هستیم.

اغلب بازداشتی‌ها واقعا قصد اغتشاش نداشتند
از سوي ديگر، یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه بسیاری از بازداشتی‌های اعتراضات اخیر واقعا قصد اغتشاش نداشتند، اظهار کرد:‌ در صورتیکه این افراد وابستگی به گروهک‌های منافق و کشورهای خارجی نداشته باشند قطعا آزاد خواهند شد.
مصطفی میرسلیم درباره اعتراضات اخیر و بازداشت تعدادی از جمله دانشجویان در حواشی این اعتراضات، اظهار کرد: ماجراجویی از ویژگی‌های موجود در جوانان است و بسیاری از افرادی که در جریان اعتراضات اخیر بازداشت شده‌اند، واقعا قصد اغتشاش نداشتند. این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی همچنین تصریح کرد:‌ دستگاه قضا قطعا سریعا به وضعیت افراد بازداشت شده در جریان اعتراضات اخیر رسیدگی خواهد کرد و تعداد زیادی از آنها به زودی آزاد خواهند شد.
 
برچسب ها: علی مطهری