به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۰۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ساعت ۱۹:۵۹
کد مطلب : ۱۴۲۰۵
برای اعلام وصول در اختیار هیات رئیسه قرارگرفت

طرح تعریف «جرم سیاسی» آماده شد

گروه سياسي: عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه طرح تعریف جرم سیاسی برای اعلام وصول در اختیار هیات رئیسه قرار گرفته است، گفت: این طرح برای مغایرت نداشتن با قانون به اداره قوانین ارجاع داده می‌شود.
محمد حسین فرهنگی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، گفت: طرح تعریف جرم سیاسی با امضای تعدادی از نمایندگان برای اعلام وصول تقدیم هیات رئیسه شده است. نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با بیان اینکه طرح‌های ارجاعی به هیات رئیسه برای مغایرت نداشتن با قانون در اختیار اداره قوانین گذاشته می‌شود، تصریح کرد: اداره قوانین مجلس پس از طی کردن مراحل قانونی طرح ها را به رئیس مجلس و سپس کمیسیون مربوطه ارجاع می‌دهد که دراین طرح کمیسیون قضائی و حقوقی مرجع رسیدگی است. عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به دستور کار قرار گرفتن این طرح در صحن علنی، افزود: بستگی به رسیدگی و ارائه گزارش کمیسیون حقوقی و قضائی دارد که چه زمانی آن را تهیه و در اختیار هیات رئیسه قرار دهد تا در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گیرد.

(امین)
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۲۰:۱۱
اینجا به غیر از شخص افراطمداری بقیه مجرم و فتنه گر هستند

به این طرح ها هم نیازی نیست!!! (101010)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۲۰:۳۱
تعریف جرم سیاسی مهم نیست بلکه نوع برخورد با آن مهم است و مهمتر از همه نوع برخورد کسانی است که باید با جرم سیاسی رفتار کنند که تاریخ نشان داده مطابق قانون رفتار نمی کنند. پس قانون هرچی هم باشه مهم نوع برخورد افراد است. (101022)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۲۰:۵۲
سیاسیش نکن! (101027)
جواد
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۲۱:۳۵
پس اینایی که تابحال زندان بودن و به دلیل مسائل سیاسی اعدام شدن بر اساس کدوم قانون جرمشون اثبات شده بوده؟؟!!
وقتی قانون نداشتید بر اساس چه معیاری مجازات میکردید؟! خدایا سردرد گرفتم از این ظلم (101059)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۲۱:۵۷
مملکت ظالمین! (101072)
رضا
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۲۱:۴۱
خدارو شکر که بالاخره خواهیم فهمید چه کاری جرم محسوب میشه!! خب وقتی تعریفش نکردن و هنوز قانونش رو ندارن مجرم سیاسی رو بر اساس چی مجازات میکردن؟
هر قاضی خودش تفسیر به رای میکرده عایا؟؟! (101062)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۲۱:۵۷
ظالمین ! (101071)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۲۳:۰۰
تا وقتی مجریان قانون و مخصوصا قوه قضاییه اصلاح نشه و بازجوهای اطلاعاتی برای قضات تعیین تکلیف کنند آش همون آش و کاسه همون کاسه خواهد بود. مگر به پرونده کوی دانشگاه رسیدگی شد؟ مگر پرونده کهریزک رسیدگی شد؟ مگر به پرونده ستار بهشتی می گذارند رسیدگی بشود؟ پس با تعریف جرم سیاسی هم دلمون خوش نباشه؟؟؟؟!!!!!!! (101107)