به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۱
 
۱۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب : ۱۴۲۳۲

"سوروس" برای هر که آب نداشته، برای شریعتمداری نان داشته است!

گروه سياسي- رسانه‌ها: سايت تابناك «نزديك به محسن رضايي» نوشت: روزی روزگاری در این کشور مناظره‌ای تلویزیونی میان دو تن برگزار شد؛ دو فردی که یکی دیگری را استاد و آن دیگری اولی را سردار قلم می‌نامید. استاد در آن مناظره حبیب‌الله عسکراولادی بود و دومی حسین شریعتمداری.
"سوروس" برای هر که آب نداشته، برای شریعتمداری نان داشته است!
از زمان گمانه‌زنی‌ها برای کابینه جدید، شریعتمداری با قدرت و اختیارات فائقه‌ای که دارد و کسی هم یارای مقابله با وی نیست، هر روز به یک نفر حمله می‌کند و او را از دم تیغ می‌گذراند. انگار نه انگار ماه رمضان است و در این ماه اندکی دینداری و تقوا‌ به آخرت انسان‌ها کمک می‌کند. ماهی که ماه استغفار است. روزان و شبانی که با تضرع به درگاه خدا عین شده است که اگر آبروی کسی را ریختیم توبه کنیم، طلب بخشش کنیم و سر به راه شویم. نه اینکه بر گناهان خود جری تر شویم و همچنان بر نشریه بیت المال خطوط گناه را ترسیم کنیم!

شریعتمداری در تازه‌ترین حملات خود، توپخانه را متوجه گزینه وزارت‌خارجه دولت روحانی کرده‌ و با جملات خود او را نواخته است؛ به چه دلیل؟ به دلیل آن که رویترز مطلبی نوشته‌ و از محمد جواد ظریف تعریف و تمجید کرده است اما شریعتمداری و دوستانشان، به همین بسنده نکرده‌اند و برای هزارمین بار نام سوروس را به میان آورده‌اند تا با توسل به او، ظریف را هم بکوبند. طنز ماجرا جملاتی است که شریعتمداری و سایت‌های همکارش استفاده کرده‌اند: این که ظریف و دوستانش واسطه دیدار خاتمی و سوروس بوده‌اند.

این عبارت «ظریف و دوستانش»، آنقدر گسترده است که شریعتمداری فردا و فرداهای دیگر هر کسی را می‌تواند در زمره این دوستان قرار دهد که سردار قلم به خوبی آموخته ‌چگونه با یک کلمه، یعنی سوروس، همه را به تیرهای زهر‌آلود خود زخمی کند. جالب این که شریعتمداری در هر حوزه‌ای هم پا می‌گذارد، مهم نیست که تخصص داشته باشد یا نه، مهم نیست که درست بگوید یا نه. وقتی هدف باطل وسیله را توجیه می‌کند، وسیله باطل هم استفاده می‌شود.

هم‌اکنون این پرسش مطرح است که آیا واقعا صرف تعریف یک رسانه خارجی از یک دیپلمات پر سابقه و مسلط دلیل می‌شود ‌‌به وی حمله کنیم؟ صرف یک ادعای مبهم در مورد واسطه دیدار سوروس و خاتمی باعث می‌شود که زبان به طعن و تهدید بگشاییم؟ جالب این که پس از خانه‌نشین شدن ظریف در سال‌های اخیر، شریعتمداری دیگر نتوانسته ‌برچسب فتنه به او بچسباند و دوباره دنبال سوژه قدیمی خود یعنی سوروس رفته است!!

به هر حال، سوروس برای هر که آب نداشته، برای شریعتمداری نان داشته است. خدا رحمت کند شهید مطهری را زمانی که از تقوا می گفت. از خدا ترسی، از پرهیزگاری. می گفت باید تقوا ملکه ذهن افراد شود. کسانی که مطبوعه بیت المال در اختیارشان است ، بی دفاعان را می نوازند. افرادی که فرصت دفاع از خود را ندارند.

یک پیشنهاد:

حسن روحانی، اعلام وزاری کابینه خود را به شریعتمداری واگذار کند. درست است شریعتمداری هیچ گاه منتخب مردم نبوده است؛ اما پس از سال‌ها سردار قلم بودن، این حق را برای خودش قائل است که کابینه مورد نظرش را به مردم غالب کند و پس از ناکامی هم به همانها بتازد. البته شریعتمداری معتقد است که پیروزی روحانی، پیروزی اصولگرایان بوده است. حملات اخیر و قلع و قمع کردن ها، محض سرگرم کردن روحانی است!

۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۱۵:۲۳
احتمالا ماجراي كهريزك و حمله به كوي دانشگاه هم سوروس انجام داده . (101532)
گوگول
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۱۹:۳۲
اختلاس سه هزار میلیاردی را هم اضافه کن ! اون هم کار سوروس بود اومد اختلاس کرد و رفت!!!!!! (101738)
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۱۹:۵۷
بچه ها دمتون گرم
تو این چند روز به خوبی مواضع نا حق شریعتمداری رو زیر آتیش توپخونه گرفتین (101756)
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۲۰:۳۳
اقای عشق سورس زین پس بجای واژه غریب و نا مانوس حسین شریعتمداری! بفرمایید "حسین سورس"
تورو بجون سورس سانسور نکن (101778)
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۲۲:۱۰
این که چیزی نیست منم با سوروس ملاقات داشتم اصلا همه ملاقات داشتن.... (101828)
(امین)
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۱۵:۲۷
افراطمداری سردار قلمه!!!

چقدر مضحک
از نظر شخص افراطمداری همه بجز خودش یا فتنه گرن یا جاسوس!

حداقل حرمت این ماه رمضان رو نگه دار و کم به دیگران تهمت بزن

هر چند که نرود میخ آهنین بر این مخ های سنگ (101539)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۱۵:۳۲
امیدوارم وزارت ارشاد جدید بتونه جلوی اتهامات و توهین‌های برادر حسینمون رو بگیره. (101545)
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۲۰:۲۹
کار وزارت ارشاد نیست، یعنی زورش نمی رسه... (101775)
آرمین
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۱۵:۳۲
ببین آش چقدر شور شده که سایت های توکلی و محسن رضایی هم صداشون دراومده!!! (101546)
محمد
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۲۰:۲۹
محسن رضایی یکم متفاوته با بقیه... (101776)
سردار مداد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۱۵:۳۳
اسم خوبیه چون حسین جان فقط تو کار خط خطی کردنه اعصاب ملته (101548)
اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۱۵:۳۶
بین دو واژه "قلم" و "سردار" هیچ سنخیتی وجود ندارد. (101554)
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۱۵:۳۷
سایت تابناک را خیلی دوست دارم بعضی از مقاله هایش واقعا در اذهان ماندگار میماند مثل مقاله این شکست برای اصولگرایان از نان شب هم واجب تر بود و مقاله مذکور (101556)
محمود
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۱۵:۴۱
میشه ایشون دقیقا اسم همه دوستانی که با سوروس همکاری کردند رو یک بار منتشر کنه تا یه دفعه کار رو تموم کنه و تا 100 سال آینده هر روز اسم یکی بهش اضافه نشه؟! (101563)
ایوب
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۱۵:۴۱
یاد جمله اما حسین (ع) افتادم که می فرماید:
"اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید" (101564)
((((((( بگو خُب )))))))
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۱۵:۴۸
پیروزی روحانی = پیروزی اصولگراها
پیروزی جلیلی = پیروزی اصولگراها
واقعا این منطق شریعتمداری رو باید طلا گرفت بگو خب (101572)
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۱۵:۴۹
دوره شریعتمداری ها تموم شده
ملت آگاه تر این حرفان که دیگران براشون تصمیم بگیره (101573)
امیر حسین
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۱۶:۰۸
البته حضرت آقای شریعتمداری علامه دهر و جامع علوم منقول و معقول هستند و افاضات ایشان همیشه مایه هدایت و رهبری جامعه بوده است ان شاالله که در پناه توصیه های حضرت ایشان کامیاب باشیم (101581)
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۱۶:۰۹
يك دادگاه بگذاريد وبگوييد كساني كه از شريعتمداري شكايت دارند مطرح كنند فقط ببينيد ايشان چه. . . در حق كيهاني هاي قديمي كرده و مي كند تا توانسته حق آنها را از داشتن امتياز قانوني گرفته اكنون هم بيمه آنهارا ابزار انتقامجويي كرده. جرايم ديگر ايشان در حق مردم و مديران و... كه چند دادگاه وچندين قاضي ميخواهد راستي او كيست. . . (101583)
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۱۶:۲۲
والله با این وضعیت تحریم جدید کامل نفتی ایران توسط کنگره که 400 نفر هم بهش رای داده اند روحانی باید کلید پاستور بدهد به حسینو شریعتمداری و بهش بگه خودتون خرابش کردید حالا هم خودتون اگر میتونید درستش کنید. مملکتی که امثال شریعتمداری میخوان ادارش کنند بهتر از این هم نمیشه. (101590)
یونس
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۱۷:۰۰
به حق این شبهای عزیز خدا همه مریضها رو شفا بده (101617)
جرج خان سوروس
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۱۷:۰۱
ایشون با استدلال حرف می زنن شما هم می تونین با استدلال جواب بدید ، کدام ماه رمضان ؟ ماه رمضانی که آقایان در آن روزه خواری کردن ؟ یعنی آبروی اینا از آبروی کشور بیشتره که اون وضع فجیع رو در سال 88 ایجاد کردند ؟ (101618)
رها
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۱۸:۲۱
کی روزه خواری کرده؟ تو از کجا میدونی؟ بعدشم روزه خواری کرده باشه به تو چه ربطی داره؟ اینها حق الله به خدا ربط داره . . . (101691)
پارسا
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۱۹:۱۴
. . . ، اصلا ما. . . ، ههمون با سوروس ملاقات داشتیم، هممون ... ، تو حالشو ببر، هر چی دوست داری بگو، حالشو ببر!!!! (101724)
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۱۷:۰۵
تيتر بسيار جالب و گويايي است ممنون. (101625)
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۱۷:۱۰
از كساني كه مطهري ، بهشتي ، رجايي و ساير عزيزان شهيد كردند فقط به خاطر اينكه انسان هايي را شهيد كردند متنفر نيستم ، بلكه به خاطر اينكه ايران دادند دست آدم هايي مثل شريعتمداري بي اخلاق و رفقا ، متنفرم. (101630)
[جودی
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۱۷:۴۸
فکر کنم سورس یک شخصیت خیالی زاییده مغز اقای شریعتمداریه (101668)
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۱۸:۱۱
هرکه با مرام ایشون نباشه
فتنگره یا ساکت فتنه یا حامی فتنه یا منحرفه یا بی بصیرته یا... (101683)
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۱۸:۲۲
فتنه آنهایی هستند که وقتی جامعه آماده میشه دوباره در مسیر صحیح و همدلی قرار بیگیره با تهمت ها و افترا ها و توهمات خواسته و نا خواسته به نفع اسرائیل و دشمنان تندرو و کارتل های بزرگ اقتصادی و اسلحه سازی مثل مسلسل سر مقاله چاپ میکنه . (101692)
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۱۸:۴۰
یادمه تو یه برنامه مناظره سیاسی آقایه شریعتمداری رفته بود بالا منبر که آقای خاتمی با فلان مقام اسبق اسرائیل تو فلان کشور دست داده طرف مقابله آقای شریعتمداری آقای کواکبیان میگفتن که آقای خاتمی تکذیب کرده ولی آقای شریعتمداری گیری داده بود که خوده اون مقام اسرائیلی گفته , آقای کواکبیان گفتند آقای شریعتمداری شما حرف رئیس جمهوری رو که شورای نگهبان تائیدشون کرده آقای خامنه ای حکمشونو تنفیذ کرده 8 سال رئیس جمهور جمهوریه اسلامی بوده رو قبول نداری حرف یه اسرائیلی قبول میکنی ؟ آقا نبودی ببینی آقای شریعتمداری رفت تو صندلی فورو مونده بود چی بگه که اگه آقای مجری نبود و موضوع بحث رو عوض نمیکرد ایشون هنوز هم تو همون صندلی حضور داشتند ! (101709)
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۱۸:۵۳
توروخدانظرات مخالفان روهم بذاريد...آخه گناه ماچيه؟ (101714)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۲۰:۳۳
منفي دادم چون درووووووغ ميگي مثل اربابت...بهار اصلاح طلبه و يكي از ويژگيهاي اصلاح طلبي نقد پذيريه... (101777)
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۲۲:۵۲
حداقل برو چهار نظر بالاترتو بخون يا چهار صفحه ديگرو ببين ، بعد بگو نشون نمي ده. (101838)
علی
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۲۰:۳۷
بابا این حسین .... رو خیلی جدی نگیریدش، خداوند متعال همه جور مخلوقی داره قربون صبرش برم. (101780)
۱۳۹۲/۰۵/۱۰ ۲۱:۲۶
آقای شریعتنداری نمیخواد بس کنه؟؟!! (101802)