کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مشايي همچنان از بهار و آمدنش مي‌گويد

17 مرداد 1392 ساعت 15:29

گروه سياسي: اسفندیار رحیم مشایی در جمع تعدادی از فعالان رسانه که غالبا حامی گفتمان بهار بودند اظهار داشت: گاهی می بینم که در جامعه (به خاطر مسائل و اتفاقات انتخابات و حذف تفکر احمدی نژاد) یکی غصه می خورد، یکی افسوس می خورد، یکی گریه می کند؛ می گویم چرا چنین فکری می کنید. ما که حزب و گروه نیستیم. ما که نیامده بودیم حاکم شویم. به هر حال تلاش خود را (مطابق مسئولیت تاریخی) انجام دادیم.


سايت نکات پرس، نوشت: وی افزود: من به اتفاق آقای احمدی نژاد خدمت مقام معظم رهبری نامه نوشتیم؛ با دو امضا. اعلام امادگی کردیم. از اینکه چنین اتفاقاتی افتاده نیز عدم رضایت خود را اعلام کردیم. ولی حتی این موضوع را در آن شرایط آشکار هم نکردیم تا رهبری تحت فشار قرار نگیرند.

مشایی گفت: بعضی ها به ما مي‌گویند چرا شما (در زمان رد صلاحیت) حرفی نزدید؟ چیزی نگفتید؟ خب چه حرفی باید مي‌زدیم؟ حتی در قانون اعتراض هم پیش بینی نشده! جالب است واقعا! خیلی جالب است! (خنده حضار) حتی چیز قشنگتری رخ داده و گفتند ما اصلا کسی را رد صلاحیت نکردیم که!! (خنده حضار) بلکه احراز نشده. اخیرا هم یک مصاحبه کردند و گفتند "فلانی که اصلا از قبل رد شده بود!!" او تاکید کرد: ما نه ناراحت هستیم و نه نگران هستیم؛ ما بهاری هستیم. انشاءالله بهاری باشیم. در بهار هیچ کس تنها نیست و تنها نمی ماند.

مشایی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: مي‌خواهم یک مطلب کلی بگویم؛ یعنی اشاره ام به فرد خاصی و جای خاصی نیست. یک روز یکی از اقایان گفت ما به دلیل دفاع از امام، مورد هجمه قرار گرفتیم. گفتم ناراحتی؟ چه چیزی بهتر از این که انسان در مسیر امام، به عشق امام و به خاطر امام چوب بخورد؟ متلک بخورد؛ تحت فشار قرار بگیرد؛ او را سین جیم کنند. چه چیزی بهتر از این؟ البته چنبن کارهایی را اگر با یک انسان انجام دهند، امام ناراحت مي‌شود. ما نمی خواهیم امام ناراحت شود اما ناراحتی امام از بابت چیز دیگری است.

وی ادامه داد: اگر بخواهی جلب نظر معشوق کنی، چه باید کنی؟ باید جلب نظر خدا کنیم. تا فرصت جلب نظر معشوق برای ما فراهم شود و راهی باز شود که ما برای امام خودمان حرف بشنویم، کتک بخوریم، جان بدهیم، آبرو و حیثیتمان را بدهیم. بالاتر از این چیست؟ بهترین و والاترین خواسته و دعا این است که ما بخواهیم در رکاب امام جان بدهیم: والمستشهدین بین یدیه. بالاخره قرار است ما بمیریم. بالاترین مرگ این است که انسان در رکاب امام و در مسیر و راه امام و برای امام جان خود را بدهد.

مشایی تاکید کرد: (به خاطر شرایط ایجاد شده) هیچ نگران نباشید. نگرانی به ایمان صدمه مي‌زند. البته ناراحتی و نگران بودن با هم تفاوت دارد. نگرانی تردید است و ناراحتی یک حس است. کسانی که بهار را عقب مي‌اندازند زمستان بیشتری برای خودشان مي‌خرند؛ عقب انداختن بهار یعنی پذیرش طولانی تر شدن زمستان. هر کسی زمستان بیشتری را بر بشریت تحمیل کند، معلوم است که در کدام صف است.

او افزود: کسانی که برای آمدن بهار دعا مي‌کنند و عمل مي‌کنند، در آمدن بهار سهیم هستند. بالاتر از این در دنیا نمی شود برای انسان نوشت. دعا مي‌کنم خداوند به برکت وجود بهار انسانها، همه ما را بهاری کند، بهاری نگه دارد و بهاری بمیراند. (آمین حضار)


کد مطلب: 14439

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/14439/مشايي-همچنان-بهار-آمدنش-مي-گويد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir