کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نماينده‌اي كه 50 بار از واژه فتنه استفاده كرد

21 مرداد 1392 ساعت 15:37

گروه سياسي: کریمی قدوسی به عنوان نماینده مخالف کلیات کابینه پشت تریبون قرار گرفت و در طول سخنراني خود حدود 50 بار از واژه فتنه و فتنه‌گران استفاده كرد تا وزيران پيشنهادي دكتر روحاني را تخطئه كند!


کریمی قدوسی گفت: اگر فردای رأی‌گیری به وزیری رأی ندادیم، معنایش چوب لای چرخ دولت گذاشتن نیست. اگر درخواست می‌کنیم وزیر بهتری معرفی شود، برای کمک به شماست. قانون رأی اعتماد را وظیفه مجلس دانسته است. اینکه گفتید 100 روزه مشکلات مردم را حل میکنیم، باعث امید مردم شد. چرا از صبح بیشتر مخالفان تاکیدشان روی فتنه است؟ چراکه فتنه بزرگترین خطر و تهدیدی بوده که از اول انقلاب اسلامی تا الان نظام و کیان اسلامی را در معرض تهدید قرار داده است.

کریمی قدوسی در ادامه سخنان خود، فرازهایی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره فتنه و فتنه‌گران را بازخوانی کرد. امروز مقام معظم رهبری همچون امام می‌گویند که آنها که فتنه کردند باید عذرخواهی کنند. فتنه هزینه سنگینی به نظام تحمیل کرد. آقای روحانی! برخی وزرای پیشنهادی شما، وقت شما را خواهند گرفت و کابینه شما را به سمت تقابل با مجلس و ملت پیش می‌برند. بعضی وزرای پیشنهادی، دقیقاً‌ در مسائل مربوط به فتنه نقش بسیار فعالی داشتند. ما از دولت راستگویان حمایت میکنیم ولی این وزرای پیشنهادی تطابق ندارد با ادعاها. دانشگاه، دانشگاه، دانشگاه، محل تولید علم و قدرت، در فتنه‌ها سراغ مراکز پژوهشی و ... رفتند و طرحهای با ارزش را تخریب کردند. دانشگاه را به دست چه کسی می‌خواهید بسپارید دوباره؟ آنها که آن وضعیت مشخص را در گذشته داشتند؟ 105 صفحه اسناد فتنه است که وزیر پیشنهادی اطلاعات انشاءالله بپردازند و نگویند من جلوی گزارش نویسی‌ها را می‌دهم. کریمی قدوسی با نشان دادن برخی اسناد گفت، اینها 105 صفحه اسناد فتنه است. هدف آنها ایجاد بی ثباتی در کشور بود. اینها تاکتیک‌های بعد از فتنه شان است که دنبال کردند. نمایندگان باید به اینها توجه کنند. و انشاءالله آن چند نفری که همه روی آنها متفقند رای اعتماد نگیرند.


کد مطلب: 14549

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/14549/نماينده-اي-50-بار-واژه-فتنه-استفاده-كرد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir