به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۲۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۱۴۵۹۹
افشاي‌يك‌حادثه‌تكان‌دهنده‌همزمان با اعدام6‌مجرم

متجاوزاني‌که‌به‌زنان مقابل‌همسرانشان تجاوز كردند

گروه حوادث: معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان خوزستان از اعدام 6 متجاوز در زندان کارون اهواز خبر داد که 10 زن را در برابر همسرانشان مورد آزار و اذیت قرار داده بودند.
متجاوزاني‌که‌به‌زنان مقابل‌همسرانشان تجاوز كردند
قاضی علی افتخاری در تشریح جزئیات جنایت سیاه این 6 متجاوز به مهر گفت: 28 دی ماه سال 90 گزارشی به ماموران پلیس آگاهی شوشتر رسید که آثاری از خون در یک منطقه گردشگری در این شهرستان دیده شده است. در ادامه تیمی از ماموران برای بررسی موضوع راهی محل مورد نظر شده و علاوه بر آثار خون با رد چرخ یک خودرو روبرو شدند. با ردیابی رد چرخ ماموران به محلی خلوت رسیدند که در آنجا یک چادر مشکی، کفش و لباس زنانه، آثار شکستگی شیشه خودرو و رد خون مشاهده می شد. این در حالی بود که در آن منطقه با چند مورد شکایت مشابه در خصوص تجاوز به عنف روبرو بودیم. وی افزود: در ادامه با گزارش موضوع به دادستان شهرستان ، با دستور وی یک اکیپ از ماموران با خودروی پراید شیشه دودی راهی محل مورد نظر شده و به گشت زنی در این منطقه پرداختند.

اعضای این باند متجاوز که تصور می کردند در داخل خودروی پراید طعمه های جدید آنها هستند با چاقو و قمه وارد خودرو شده اما با مشاهده ماموران موتورسیکلت های خود را در آن منطقه رها کرده و متواری شدند. معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان خوزستان ادامه داد: ماموران با ردیابی موتورسیکلت ها و انجام تحقیقات گسترده موفق شدند 6 نفر از اعضای این باند را دستگیر کنند که متهمان در جریان بازجویی ها اعترافات تکان دهنده ای را بیان کردند.

یکی از اعضای این باند درباره جزئیات جنایت خود گفت: 40 روز قبل از دستگیری ساعت 12 ظهر با یک خودروی پژوی مشکی در منطقه روبرو شدیم که دختر و پسر جوانی سوار آن بودند سه نفری به این خودرو حمله کرده و با تهدید چوب و ضرب و شتم راننده را به داخل دره ای در آن منطقه برده و بعد به همسرش تجاوز کردیم. زن جوان با التماس از ما می خواست که طلاهایش را بگیریم اما با او کاری نداشته باشیم اما ما بدون توجه به التماس های زن جوان او را مورد آزار و اذیت قرار داده و بعد طلاهایش را سرقت کردیم.

10 روز بعد دختر و پسر دیگری را دیدیم که 4 نفری به خودروی آنها حمله کرده و پس از شکستن شیشه خودرو راننده را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده و در مقابل او نامزدش را مورد آزار و اذیت قرار دادیم. پس از تجاوز طلاهای زن جوان را سرقت کردیم. در جریان سرقت گوشواره های زن جوان یکی از اعضای باند به نام علی چنان وحشیانه عمل کرد که گوش های او دچار جراحت شدید شد. در جریان آخرین تجاوز نیز قربانی خود را بر روی زمین کشیده که رد خون باقی مانده در محل مربوط به جراحت های بدن او می باشد.

این مقام قضائی ادامه داد: اعضای این باند در بازجویی ها به 10 فقره تجاوز به عنف اعتراف کردند که در خصوص شگردشان مدعی شدند با موتورسیکلت در مناطق گردشگری اطراف شوشتر پرسه می زدیم و با کمین در میان تپه ها قربانیان خود را از میان زوج های جوان شناسایی و در فرصتی مناسب آنها را به محاصره خود در می آوردیم. برای این که آنها در برابر ما مقاومت نکنند فضای رعب و وحشت را در منطقه ایجاد می کردیم. از سوی دیگر بررسی سابقه مجرمان نشان داد ، اعضای این باند از مجرمان سابقه دار و دارای اعتیاد هستند.

معاون قضائی دادگستری استان خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع ابازپرس ویژه‌ای برای پرونده تعیین و تحقیقات گسترده ای در این زمینه برای اثبات جرم انجام شد. متجاوزان صحنه های وقوع جرم را به طور کامل بازسازی کرده و حتی در یکی از صحنه ها موی زنانه کشف شده با موی یکی از قربانیان تطابق داشت که این موضوع از سوی پزشکی قانونی نیز مورد تایید قرار گرفت. اعضای این باند وقتی با مقاومت این زن روبرو شده بودند او را از موی سر گرفته و بر روی زمین کشیده بودند که این اقدام آنها باعث شد آثار موی قربانی در محل حادثه باقی بماند.

در ادامه بازپرس پرونده متهمان را با شاکیان روبرو کرده که تمام شاکیان پرونده آنها را مورد شناسایی قرار دادند. شدت اقدامات مجرمانه اعضای این باندن به گونه ای بود که یکی از شاکیان پس از روبرو شدن با مجرمان دچار شوک عصبی شد و گفت: یکی از اعضای این باند گلوی مرا محکم گرفته و وقتی مقاومت کردم قصد داشت مرا خفه کنم. قاضی افتخاری با اشاره به محاکمه مجرمان در دادگاه کیفری گفت: پس از اعتراف متهمان و تکمیل تحقیقات پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری استان خوزستان فرستاده شد که با ابلاغ رئیس کل دادگستری شعبه ویژه ای رسیدگی به این پرونده را آغاز کرد و 6 عضو این باند به اعدام محکوم شدند. با تایید حکم اعدام در دیوان عالی کشور و تنفیذ رئیس قوه قضائیه 6 مرد متجاوز سحرگاه امروز در زندان کارون اهواز به دار مجازات آویخته شدند.

وی خاطرنشان کرد: روند رسیدگی به این پرونده یک سال و نیم به طول انجامید اما در این مدت تحقیقات گسترده ای بر روی پرونده انجام شد و پس از انجام مقدمات قانونی متجاوزین به سزای عمل خود رسیدند. آنها قبل از اجرای حکم از اقدامات مجرمانه خود اظهار پشیمانی کرده و می گفتند تصور نمی کردیم از سوی ماموران دستگیر و سرانجام اعدام شویم اما حالا از کارهای خود پشیمانیم و می دانیم دیر شده است.

معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: متجاوزین و ناامن کنندگان امنیت جامعه از اقدامات خود دست برداشته و بدانند قوه قضائیه با آنها به صورت قاطع برخورد می کند و اجازه نمی دهد آنها با اقدامات خود امنیت شهروندان را به خطر بیاندازند.به پرونده متجاوزین و نا امن کنندگان امنیت جامعه به صورت ویژه رسیدگی می شود و به سزای عمل خود می رسند.

علی
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۱:۵۲
اینها باید مثله شوند تکه تکه شوند. اعدام برایشان خیلی ناچیز است. (109458)
رضا
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۴:۲۴
اعدام حق این انسانهای کثیف است. ولی به گفته ی امیرالمومنین حضرت علی ع نباید کسی را مثله کرد. علت منفی دادنم به همین علت بود. خدا شر تمام اشرار را به خودشان برگرداند (109566)
حقوقدان جوان
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۴:۳۸
واقعا خوب شد تو قانونگذار نشدی والا آبرویی برای ایران و اسلام توی دنیا نمیگذاشتی......
واقعا واسه این نظرات سطحی و احساسی متاسفم (109570)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۲۱:۵۵
آبروی خانواده هایی که مورد تجاوز قرار گرفتن مهم نبود؟! (109894)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۵:۱۱
اعدام یک بار است و بعد از مدتی فراموش می شود. بدترین مجازات حبس ابد بدون تخفیف است (109604)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۲۱:۵۶
که از زندگی در زندان لذت ببرن؟!! (109896)
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۰۷:۳۸
1-به نظر شما زندگی در زتدان آنهم به صورت ابد لذتبخش است؟
2-با آنکه بنده ذره ای احساس دلسوزی نسبت به جنایتکاران سنگدل ندارم و بر مجازات شدید آنها تا کید دارم ولی با آنکه نسبت سرانه اعدام به جمعیت مقام نخست را در دنیا داریم ولی این مجازات اگر موثر بود جز 6کشور جرم خیز جهان نبودیم پس بهتر است مشکل را به طور کامل واکاری کنیم
3-متاسفانه اعدام و تماشای آن در ایران به یک مساله ساده و حتی تفننی تبدیل شده است و برای یک اعدام در 3 صبح 15هزار تماشاگر می آید ولی برای بازیهای ملی درخیلی از رشته های ورزشی با تبلیغات بسیار تماشاگر خیلی خیلی کمتر می آید و این مساله عادی شدن خشونت حتی در کودکان مساله ساده ای نیست و بهتر است رسانه ها در این زمینه با جامعه شناسان و روانشناسان گفتگو کرده و ابعاد فاجعه برای مردم روشن شود که اگرخشونت در جامعه نهادینه شود این ماشین ویرانگر به راحتی متوقف نمی شود
4- هر چه از جهان سوم به سمت کشورهای جهان اول پیش برویم مجازات های خشونت بار کمتر می شود.با سپاس (110039)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۶:۲۳
این اشخاص کمبود روانی دارند و اعتیاد از آنها حیوانهای کثیفی ساخته آنها باید در ملع عام اعدام می شدند تا درس عبرت بقیه شوند واقع نام شوش را به گند کشیدند (109637)
محمد
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۶:۳۱
به اندازه ای در مورد حل مشکلات جنسی جوانان تنگ نظری کردند که حالا یک جوان به خاطر نیاز جنسی به ناموس مردم به زور تجاوز کرده وبه قتل هم میرساند (109640)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۹:۲۵
عزیز دلم این حرکت برطرف کردن نیاز جنسی نیست این مرض و جنونه که تو غرب هم هست و ربطی به این مسائلی که شما فرمودی نداره (109781)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۲۱:۵۹
اینها به احتمال قوی معتادن.
فقط معتادها تو جامعه ما چنین سبعیتی از خودشون نشون می دن.
ریشه تمام فسادها اعتیاده! (109899)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۷:۲۵
اعدام کافی نیست و موضوع باید ریشه یابی شود (109695)
فامیل یه معتاد
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۲۲:۵۳
چه ربطی به معتادان بیچاره داره؟معتادان همینجوری خودشان بدبخت شدند. دیگه این انگ ها چیه به اونا میچسبانید؟ من خیلی معتاد میشناسم که به مورچه هم آزارشون نمیرسه. اصلا اگه یک کم اطلاعات داشتید معتادان از نیروی جنسی خیلی پایینی برخوردارند که از اثرات مواد مخدر است. یه ذره انصاف! (109925)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۲۳:۲۲
اگه یک زحمتی بکشی به آمار رجوع کنی می فهمی من چی می گم.
شما اون معتادهای تفننی تریاکی و منقلی دور و بر خودت رو نبین! (109947)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۲۰:۲۶
ریشه اصل نسب اینهارا باید مورد مطالعه قراد دادکه چنین حیوان درنده ای را تحویل جامعه داده است (109833)
مهدی
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۰۳:۲۸
جهنم برای اونا دیره کاش توی همین دنیا میشد هزار بار زندشون کرده و هر بار به بدترین شکل ممکن جونشونو گرفت (110026)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۰۷:۳۹
از قاضی پرونده که با صدور حکم بجا جامعه و میهن عزیز را از لوث وجود چنین افرادی جانی پاک کردند متشکریم کاش در خصوص اعدام این افراد در صدا و سیما هم اطلاع رسانی می شد تا همه از عاقبت این افراد آگاه شوند (110040)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۲:۰۱
روند رسيدگي به همچين جرمي يك سال و نيم طول كشيد !!!!!!!!!!! !!!!!!! خسته نباشند. (109462)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۴:۲۴
خوب کسی فیلم ازشون نگرفته بود! وگرنه 3 روزه.. (109564)
حقوقدان جوان
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۴:۳۹
بله ....... طول میکشه......
یک قانونی داریم به اسم قانون آئین دادرسی کیفری.....
نمیدونستی بدون.......
هرچی باشن متهم هستند و حق دفاع دارند.... و احق اعتراض به رای دادگاه بدوی و ارسال پرونده به دیوان عالی
اونجا هم بدلیل ازدیاد پرونده طول میشکه
مگه توی این یک سال و نیم روی دوش تو سوار بودند؟؟؟؟؟؟ (109571)
نوید
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۲۰:۱۲
اسم خودتو گذاشتی حقوقدان؟
البته جوان و خام بهت میاد!
واقعاً برات متاسم
این موارد باید بطور جداگانه بررسی بشه تا دیگه شاهد این موارد نباشیم (109825)
مجتبی
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۲۲:۳۶
. . . حقوق دان
این قبیل جرمها باید هر چه زودتر رسیدگی شن .اگه یک مورد درباره یکی از اعضای خانواده ات بود باز هم اینطور میگفتی؟ . . . (109916)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۵:۱۲
صدور احكام اعدام به سهولت نيست.روند رسيدگي طول ميكشه. (109606)
محسن
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۶:۲۶
اگه یه فیلمش پخش می شد و صدا و سیما به اون اشاره می کرد 24 ساعته اعدام شده بودند (109638)
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۰۰:۵۴
حتما چون انتظار عمومی به وجود می آمد و باید قوه قضاییه بلافاصله جواب می داد
ولی در این مورد خیلی با طمانیه و آرامش موضوع هب اعدام ختم شده که خیلی هم خوب است (109991)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۲:۰۲
انسانیت کجاست ؟ (109463)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۲:۰۳
مردن حقشون بود
خوب شد که شرشون از زمین پاک شد (109464)
مهران
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۰۳:۰۸
در این که انسانی به چنین حدی از بی عاطفگی و شرارت میرسه دلایل فراوانی میتونه وجود داشته باشه مثل ژنتیک و محیط پرورش شخص که هر دو میتونه در نوع نگاه شخص به دنیا و اختیارش تاثیرگذاری مستقیم داشته باشه امیدوارم قضات گرامی این دو اصل رو در بزه کاری این خاطیان دخیل دانسته باشند (110023)
بندرگناوه
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۲:۰۴
اين همون امنيتي بود كه وعده داده شده بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (109465)
حقوقدان جوان
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۴:۴۰
انسان های شرور در همه جای دنیا هستند......
مهم اینه که دستگاه قضا با اقتدار و عدالت با این افراد برخورد کرد (109573)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۷:۲۶
موضوع باید ریشه یابی شود
مشکلات ورای اقتدار قوه قضاییه است (109697)
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۰۰:۵۵
حتما همینطوره اما فکر نکنید اگر ریشه یابی کردید دیگر این اتفاقات نمی افته
همیشه آدم های اینطوری هستند و اعدام هم برای اینها وضع شده (109994)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۲:۰۵
درودبر قوه قضایه (109467)
حقوقدان جوان
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۴:۴۱
تاسف برای کسانی که منفی داده اند
درود بی پایان بر زحمتکشان عرصه قضا و عدالت (109575)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۶:۵۲
واقعا برای دوستانی که منفی میدن متاسفم. و یه خسته نباشید و دست مریزاد به قوه قضاییه (109655)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۲:۰۷
نمیخواهید بگید تقصیر احمدی نژاد ه ؟
نمیخواهید بگید اعدام چرا کردید ؟
یالله زود ربطش بدید به اصل گراها تا دیر نشده (109468)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۵:۰۵
داداش آدم جنایتکار باید مجازات شه
چرا سیاسیش میکنی؟!! (109600)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۶:۴۴
کامنت های بالا و پایین را بخونی متوجه میشی دوست عزیز
منهم خودم از سیاسی نمودن همه چیز بشدت متنفرم
ولی وقتی تیم بسکتبال قهرمان میشه و کامنت میدهند که نهالی که خاتمی کشت به میوه نشست
و یا یک زلزله یک جا میاد میگن تقصیر احمدی نژاده
میتونستم حدس بزنم که درباره این خبر هم همین را خواهند گفت (109648)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۵:۱۲
نه حکومت دست ملی گراهاست و اونها باید پاسخگو باشند (109605)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۵:۱۲
دوست عزیز شما چرا می خواهید همه چیز را با عینک سیاست زده ببینید نکنه شما به .... ربطش می دهید (109607)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۶:۴۵
دوست عزیزی که شما همن چیزی که فرمودی را به چیز دگر ربط نمیدهید یک کم کامنت ها را بخون متوجه میشی
به هم فکرانت تذکر بدی بهتره (109649)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۵:۱۳
هیچ ادمی روی کره زمین کار این جنایتکارا رو تایید نمیکنه ولی چی باعث میشه دست به این رفتار بزنن جز بی پولی جز بی کاری جز گرونی !! مقصر اینا کی بوده تو این 8 سال ؟؟؟ (109609)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۵:۵۰
اگر در این هشت فر هنگ سازی و رفع مشکلات می شود همین اوضاع بود دوباره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (109622)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۶:۴۸
نه داداش ریس دولت اصلاحات پس از هشت سال دولت داری گفت هنوز نتونستیم به این نتیجه برسیم که سیاست مهم تره یا اقتصاد
یک کم صحبت های مرادتون رو بیشتر دنبال کنید بد نیست (109651)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۷:۳۵
به نظرم ، بی ارتباط با احمدی نژاد هم نیست دوست عزیز (109700)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۲۳:۲۳
سیاست داریم تا سیاست! (109949)
مهرداد
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۲:۱۱
اوه مای گاد! یاد فیلم taken افتادم! (109471)
ا_اندايش
Sweden
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۲:۱۱
وقتي آدم فكرشو هم ميكنه تن آدم ميلرزه ، اون لحظه آدم بميره تانبينه كه به عزيزش و بهترازجونش دارن جلوي چشاش تجاوزميكنن. اي خدا اون زن و مردهاي بيچاره ها اون لحظه چي كشيدن . دلم گرفت (109472)
پریسا
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۰۰:۰۸
واقعا... (109974)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۲:۱۱
اعدام كمترين مجازات براي اين حيوان صفت ها بوده است. (109473)
فردوس توسی
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۲:۱۳
به خدا پناه ببریم چی بگم... (109475)
محمد
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۲:۱۵
آفرین بر این اقدام قوه قضاییه... (109477)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۲:۱۶
اگر قرار بود با اعدام این مسئله حل شود خیلی وقت پیش حل میشد باید فکر اساسی کرد مثلا خانه ... (109478)
تنها
France
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۲:۱۹
میشه توی کامنتها ناسزا هم گقت؟؟؟ (109480)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۲:۱۹
ای تف به ذات خرابتون
آدم چقد باید شیطان صفت باشه این کار وحشیانه رو بکنه (109481)
ج.ر
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۲:۲۵
لطفا انتشار این خبرها را به روزنامه ها و سایتهای زرد واگزار کنید (109484)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۵:۱۳
تا درد منتشر نشود و مردم از آن باخبر نشوند جامعه برای درمان آن اقدامی نمی کند (109608)
ali
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۲:۲۷
خدا لعنت کنه همچین کثافتایی رو.
حیونای پست هم صد برابر شرفشون از این کثافت ها بیشتره (109486)
هادی
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۲:۴۰
ریشه مشکل در سیاست های غلط فرهنگی و اقتصادی حاکم بر کشوره... اقتصاد خراب=>جامعه خراب=>جنایت....((البته افراد خیلی زیادی هم هستن که با داشتن مشکلات اقتصادی..بسیار پاک و نجیب هستن!!! دمشون گرم)) (109489)
سلیم
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۲:۴۱
ضمن تایید برخورد با اینگونه مجرمان یک نکته فراموش نشود که این مسائل بیشتر ریشه در بیکاری و فقر دارند که با حل مشکل بیکاری مشکلات اجتماعی با سرعت بیشتری حل خواهند شد . (109490)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۲:۴۴
برن به جهنم (109491)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۲:۴۵
خدا رو شکر از این که این 6 جانور اعدام شدند (109492)
علی
Netherlands
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۲:۴۷
هرچند در کل با مجازات اعدام موافق نیستم، اما با چنین ابلیس هایی چه می شود کرد؟ هیچ حیوانی این کار را با هم نوع خود نمی کند. آنچنان سرشت آنان کثافت و لجن آلوده شده است که هیچ امیدی به اصلاح آنان نیست. (109494)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۲:۵۷
ا-وقتی می گویند تصور نمی کردیم از سوی ماموران دستگیر شویم می توان تصور کرد که مجرمان در ایران تا چه حد امنیت کاری! دارند
2-تهدید زبانی و غیر موثر مسیولین قضایی و امنیتی اگر کاربردی داشت که تا به حال خودش را نشان داده بود،بهتر است کشتیبان را سیاستی دیگر آید
3-بهتر است که پلیس محترم به جای فیلمبرداری از حجاب مردم ،عملیات راپل،دستگیری افرادی که سگ دارند و یا کسانی که با حجاب نامناسب رانندگی می کنند مواظب ناموس مردم باشد
4-از اینکه این جنایت هنوز به اسراییل و انگلیس نسبت داده نشده خوشحالم (109502)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۳:۰۵
فقط اعدام کافی نبود باید سرشان را می بریدند و ورودی شهر آویزان می کردند (109509)
آنتی ویروس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۳:۰۶
لعنت خدا بر متجاوزین بر ناموس مردم (109511)
ایرانداد
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۳:۰۶
پلیس هم که فقط بلده به حجاب گیر سه پیچ بدهد و بقیه موضوعات برایش اهمیتی ندارد. واقعا میتونند داخل خیابان دوربین بذارند و مردم را بپایند ولی یک منطقه توریستی هیچ پلیسی اونجا نباشه!؟ (109512)
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۳:۰۸
تا وقتی تنها اقدام جامعه در روبرویی با این دست پدیده‏ها برخورد انفعالی (بخوانید اعدام) بوده به جای ریشه‏یابی و حل مساله با افتخار به استفاده از تنها ابزاری که بلد هستیم (باز هم بخوانید اعدام) روی می‏آوریم، همچنان باید منتظر حوادث مشابه بعدی باشیم.
کاش زودتر درک کنیم که برای حل یک مساله توسل جستن به اقدامی که بارها و بارها عدم اثربخشی آن ثابت شده دردی دوا نمی‏کند. اگر اعدام مؤثر بوده چرا باید هر روز شاهد افزایش آمار این گونه جرایم و باز هم اعدام به عنوان تنها اقدام و عکس‏العمل جامعه باشیم؟
اگر خوراک نا مناسب و مسموم باعث بروز سردرد شده، خوردن مسکن علاج کار نیست! باید بالا بیاوریم... (109513)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۳:۱۰
اینجاست که انسان از پست ترین حیوانات هم پست تر میشه... (109517)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۳:۱۳
متاسفم فقط میشه گفت ک اینا شاید اثرات نبود آزادی باشه (109518)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۳:۱۹
لعنت خدا به دل آدمهاي شيطان صفت (109522)
مازیار
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۳:۱۹
ایشالله همه ی متجاوزین به عنف دستگیر و اعدام بشن. (109523)
نبات
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۴:۰۲
اینا یه بار اعدام واسشون کمه، اینجوری دل اون بیچاره ها آروم نمیشه (109550)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۲۰:۳۳
رجوعت میدم به 5 کامنت بالاتر از مزتضی (109840)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۳:۲۶
دستتون درد نکنه اگه با همین قطعیت با اینجور افراد برخورد بشه دیگه کسی جرإت ایجور کارهای زشت را نخواهند داشت (109526)
امیر
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۴:۴۰
مطمئنی؟ پس چرا این همه اعدام (اون هم در ملاء عام) تا حالا جواب نداده و جامعه ما روز به روز به جنایت و قتل و تجاوز آلوده تر میشه؟؟؟؟!!!!!!!!!! (109574)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۲۳:۰۷
وقتی اون پسری که دختر همکلاسیش رو با چاقو جلوی مردم کشته بود بلافاصله اعدام در ملا عام شد آمار قتل با سلاح سرد 70 درصد کم شد. (109931)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۳:۳۰
lخداقوت، مردم انتظاردارندکه باحدت و شدت بیشتری با متعرضان به نوامیس مردم برخورد شود.اگر جدیت برخوردهادر رسانه ها وافکارعمومی بازتاب یابد حتما درکاهش این نوع جرایم اثربخش خواهدبود. (109530)
ناشناس
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۳:۳۳
بخدا اعدام برا اینا کمه اینارو باید میدادن دست شاکیان اونم دست بسته که اروم اروم با چاقو ریز ریزشون میکردن (109535)
رضا
United States
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۲۱:۰۶
واقعا برات متاسفم (109863)
essa
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۳:۳۳
توی خوزستان امنیت 0 هست دزی ادم ربائئی ماشین دزی وبل اخص اهواز (109536)
مصطفی
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۳:۴۰
اعدام کمه (109541)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۳:۵۶
بجای تامین امنیت مردم به دنبال تسویه حساب های سیاسی بودن چنین نتایجی هم دارد. (109546)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۴:۰۳
این گونه افراد باید اعدام گردند (109551)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۴:۰۶
شیطان در برابر اعمال کثیف این کفتاران کم آورده . ای کاش در برابر دیدگان عموم حکمشان را اجرا می کردند تا عبرتی باشد برای جلوگیری از تکرار چنین اتفاقای دردناکی .

از دستگاه قضا انتظار برخوردهای شدید و محکمتری در برابر چنین جرائم خطرناکی را خواستاریم (109553)
همت
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۴:۰۹
از سال 90 تا 92 رسيدگي ها طول كشيده و اين زمان خيلي زيادي است. به اين پرونده ها بايد سرعت بيشتري داده شود. (109556)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۴:۱۷
مامورای محترم صبر کرده بودند به 10 برسد تعداد تجاوز بعدا اقدام کنند؟ (109560)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۴:۳۱
اعدام کردن کم بود براشون (109568)
سامان 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۵:۰۰
lمجرمان تجاوز سریع باید اعدام شوند (109592)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۵:۰۰
هرکس خودش را جای قربانیان بگارد می فهمد که اعدام برای اینها خیلی کم است چرا رسانه ها کمتر پوشش می دند (109593)
عليرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۹:۵۹
به نظرم حبس ابد براشون سخت تر از اعدام باشه....... (109815)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۵:۰۱
من فکر می کنم که جامعه مسئول این نوع تربیت است. چون هیچ انسانی شرور به دنیا نمیاد همه پاک پاک به دنیا میان.
جامعه ما داره سقوط میکنه به انحطاط اخلاقی. کار چند نفر هم نیست همه مردم ایران باید دست ب دست هم بدن ایران عزیزمونو از دست این نابودی نجات بدیم. جامعه وضعش خیلی خرابه دوستی های نامناسب، اعتیاد و ...
دعا کنیم خدا امامونو برسونه
هیچ کس قادر نیست این اوضاع رو چاره کنه جز امام معصوم (109595)
saman92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۵:۰۴
این همه نیروی پلیس در خیابانها برای مقابله با بی حجابی هستند به جای اینکه در مکانهابی دیگر امنیت را برقرار کنند واقعا افسوس (109596)
ناشناس
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۵:۰۷
اولا که بهتره به مکانهایی که خلوته نریم بالاخص با نوامیس. ثانیا اگر هم کسی رفت وظیفه حفظ امنیتش با کیه؟!! دولت. ثالثا اینهارو باید در همون محل اعدام میکردن تا درس عبرت بشه... اما دم اون اکیپی که اینارو دستگیر کردن گرم. (109601)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۵:۵۷
ای کاش به اینطور جرائمی سریعتر رسیدگی بشه و ادامشمون هم در ملاء عام بشه تا حداقل بازدارندگی بیشتری در جامعه. . . ما داشته باشد. (109624)
مهدی
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۵:۵۸
شوشتر،شهر من....یک زمانی دارالمومنین بود... (109625)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۶:۵۶
خميني شهر كه از شوشتر هم مذهبي تر بود كه زود تر فروريخت، (109660)
مهدی
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۹:۰۰
انشاالله دار المجرمین نشیم (109764)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۶:۰۰
زحمت کشیدید یک سال ونیم واقعا رسیدگی ویژه بوده این جنایت به یک هفته هم نبای زمان ببره (109626)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۶:۰۹
انسان شیطان صفت نیست مجموع شرایط او را شیطان صفت میکند به حدی که تنها راه حلش اعدام است آقایان تصمیم گیرندگان! پیشگری از جرم را از چند پله عقب تر شروع کنید از اقتصاد از فرهنگ از سیاست از عدالت از احساس عدالت متاسفانه جای بحث علمی مطلب اینجا نیست ولی بدانید این گونه وقایع رو به تزاید وحشتناک معلول علل بسیار زیاد قبل از خود هستند اعدام این افراد شیطان صفت شده اندکی موجب تشفی خاطر صدمه دیدگان از این حادثه است ولی جبران همه چیزهایی را که از دست رفته است نخواهد کرد -کارشنا ارشد مدیریت سیستم و دانشجوی رشته حقوق - (109628)
حميدرضا
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۶:۱۲
درحيوان بودن اينها شكي نيست،،!! خدا رحمت كنه آيت الله طالقاني را ،،روزي كه حمله شد به شهر نو تنها كسي كه گفت هر خانه اي مستراح نياز دارد همه به ايشون حمله كردند ،!! درهرصورت همه نميتوانند ازدواج كنند، و همه هم معصوم نيستند،اگر اينها ميتوانستند جايي خودشون را خالي كنند به جون ناموس مردم نمي افتادند،،!!!!ممكنه خيلي ها با من مخالف باشن ولي خودتان قضاوت كنيد با انجام اين كار آيا ريشه فحشا تو اين مملكت خوشك شد،،!! يا همه ريختند تو خيابانها،،،،  (109631)
ایرانداد
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۲۳:۲۱
دمت گرم. هزار مثبت. (109946)
hadi
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۶:۴۹
من آبادان خدمت کردم . خوزستان نا امن ترین جای ایرانه . روزی 20 نفر از زندان می بردیم به دادگستری تا محاکمه بشن . روزی چند تا هم تجاوز به ناموس رو می گرفتیم (109652)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۶:۵۵
شمارش معكوس براي فروپاشي اخلاقي جامعه در فضاي بسته و خفقان . . . (109659)
مهران دزفولی
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۷:۴۰
خدائیش فکر می کنید با اعدام تنها مشکل حل میشه من که فکر نکنم. (109704)
پرواز
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۸:۴۹
اگر فوه قضاییه قبلا قاطعانه عمل میکرد این اتفهقهت سریالی نمی شد باید جرات خطا کردن را از اشرار و متخلفین گرفت (109759)
حامد
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۹:۳۳
بربريت مدرن !!!

و انسان باز هم خوي كثيفش رو نشون داد

خدا لعنت كنه متجاوزين ظالم رو ... (109787)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۲۲:۱۲
به مدرن بودن چه ربطی داره؟!
البته احتمالا از نظر شما معتاد بودن نشانه مدرن بودنه!! (109902)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۲۰:۲۱
كسايي كه حرفاي قشنگ قشنگ ميزنن فكر كنن اگه اين بلا سر خانوادههاي اونا بياد همين نظر رو دارن؟ بايد اينا رو قطعه قطعه كرد (109830)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۲۲:۰۷
نکته مهم اینه که متجاوزا تو اعترافشون گفتن فکر نمی کردیم گیر بیفتیم!
این یعنی ضعف پلیس و نیروهای انتظامی در برخورد با چنین جرایمی!
چرا باید یک جنایتکار خوک صفت تو جامعه ما اینقدر احساس امنیت داشته باشه؟!
پلیس که با دوربین حجاب مردم رو می پاد جواب بده!! (109901)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۲۲:۲۰
این فاجعه نشون دهنده اینه که تو مکان های تفریحی اصلا امنیت نداریم.
مکان های تفریحی تو طبیعت شده جولانگاه معتادا و ارذل و اوباش!
آخه مردم با این همه بدبختی که دارن غیر از چاردیواری جعبه کبریتی خونه شون نباید جایی برای استراحت و تفریح داشته باشن؟! (109907)
اهوازی
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۲۲:۴۰
من دل خوشی از قوه قضامون ندارم اما بایستی از شدت عمل قوه قضائیه و پلیس به متجاوزین به نوامیس مردم و خریم شخصی مردم حمایت کرد. (109918)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۲۳:۵۹
اعدام کم بود این افراد رو باید زنده زنده تو آتیش می سوزوندن (109969)
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۰۰:۳۶
قبل از اعدام یک تیم قوی روانشناسی در خصوص این جنایت روانکاوی کند (109986)
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۰۰:۴۵
برخورد با این گونه افراد خواسته همه افراد جامعه است (109989)
گوگولی
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۰۰:۵۲
مگه ما طالبان ایم؟؟؟
لیرز بازی و اینقدر مجازات؟ (109990)
۱۳۹۲/۰۵/۲۴ ۰۴:۵۵
تا زمانی که آسیب شناسی نشود روند اینگونه ناهنجاری ها ادامه دارد. فارغ از اینکه آیا حکم اعدام در خصوص ایشان صحیح بود یا خیر باید گفت تا به حال اینگونه احکام تاثیری مهمی در کاهش جرائم نداشته. به عنوان مثال چند سال پیش حکم کسانی که در نزاع و درگیری از چاقو استفاده کنند اعدام اعلام شد ولی آیا تاثیری در کاهش جرائمی از این قبیل شد؟

این نوع مسائل بخصوص باید ریشه ای بررسی شوند و تا وقتی که فرهنگ کشور ما بدینگونه است هیچ تغییری در کاهش جرائم مشاهده نخواهیم کرد. (110030)