به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : ۱۴۶۰۵۴
آلمان 0 برزیل 1

اسپانیا، با 6 گل آرژانتین را تحقیر كرد

گروه ورزشی: امشب دهها دیدار دوستانه و تداركاتی فوتبال در كشورهای مختلف برگزار شد كه در یكی از مهم‌ترین آنها تیم ملی اسپانیا ()یكی از حریفان ایران در جام جهانی) در یك بازی خیره‌كننده، حریف قدرتمند خود (آرژانتین) را گلباران و تحقیر كرد.
ایسكو در مقابل آرژانتین هت تریك كرد
ایسكو در مقابل آرژانتین هت تریك كرد
در شبی که غیبت لیونل مسی به وضوح دیده می شد، اسپانیا با 6 گل آلبی سلسته را شکست داد تا خط و نشانی بزرگ برای رقبای خود کشیده باشد.
 

 بازی با برتری اسپانیا آغاز شد و این تیم در دقیقه 12 و روی پاس فنی آسنسیو و ضربه دقیق دیگو کاستا به گل اول دست یافت.
 
 حملات لاروخا باز هم ادامه یافت و در دقیقه 27 و باز هم روی ارسال زمینی آسنسیو، این بار هم تیمی او ایسکو با ضربه ای زیبا به گوشه دروازه گل دوم را به ثمر رساند.  بعد از دریافت 2 گل، آرژانتین تلاش زیادی برای جبران داشت و نهایتا در دقیقه 37 و روی ارسال بانگا، با ضربه سر اوتامندی اختلاف را به حداقل رساند.
 

 با شروع نیمه دوم حملات لاروخا ادامه یافت و در دقیقه 53 ایسکو موفق شد روی پاس رو به بیرون آسپاس، با ضربه ای زمینی گل سوم را به ثمر برساند اما این پایان کار نبود و تنها 4 دقیقه بعد این بار تیاگو در محوطه صاحب موقعیت شد و با یک شوت محکم زننده گل چهارم لقب گرفت.  در ادامه آرژانتین می توانست اختلاف را کم کند اما ضربه سر اوتامندی به دیرک دروازه اسپانیا برخورد کرد.
 

 در دقیقه 74 این بار آسپاس با فراری دیدنی تک به تک شد و گل پنجم را نیز به ثمر رساند. تنها یک دقیقه بعد این بار ایسکو با ضربه ای دقیق از درون محوطه زننده گل ششم لقب گرفت. در ادامه و با توجه به عصبی بودن بازیکنان آرژانتین، چند بار درگیری در بین بازیکنان 2 تیم ایجاد شد و نهایتا اسپانیا با همان 6 گل رقیب نامدار خود را مغلوب کرد.

آلمان 0  برزیل 1
در یكی دیگر از دیدارهای مهم دیگر، تیم ملی برزیل موفق شد در آلمان، تیم یوواخیو لوو را با یک گل شکست دهد.
برزیل موفق شد با ارائه نمایشی خوب و با تک گل گابریل ژسوس، با یک گل در برلین تیم ملی آلمان را مغلوب کرده تا خاطره شکست 1-7 سال 2014 را موقتا به دست فراموشی بسپارد. در دقایق ابتدایی بازی آلمان صاحب چند موقعیت نصفه و نیمه شد اما گومز استفاده خوبی از این فرصت ها نداشت تا نهایتا برزیل در دقیقه 35 به گل اول رسید.
 

 

 روی ارسال ویلیان، گابریل ژسوس موفق شد با یک ضربه سر دقیق دروازه ترپ را باز کرده و زننده گل اول سلسائو لقب گیرد.  با شروع نیمه دوم برزیل باز هم به سمت دروازه آلمان حمله کرد و در دقیقه 57 می توانست توسط پائولینیو به گل برسد اما ضربه محکم او توسط ترپ دور شد. دقایقی بعد گابریل ژسوس می توانست دبل کند اما ضربه سر او روی اشتباه سنگربان آلمان با اختلاف کمی به بیرون رفت.در لحظات پایانی آلیسون با واکنشی دیدنی برابر ضربه دراکسلر دروازه برزیل را بسته نگه داشت تا سلسائو با همان یک گل ژرمن ها را مغلوب کند.

نتایج كلی دیدارهای سه‌شنبه شب را در زیر می‌بینید: