کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتخاب توفیقی مایه امید دانشگاهیان است

27 مرداد 1392 ساعت 17:52

گروه سياسي: عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: انتخاب دکتر جعفر توفیقی به سرپرستی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برخاسته از رویکرد مبتنی بر صداقت و تدبیر رئیس جمهور است.


دکتر مهدی سالاری راد افزود: آقای روحانی با انتخاب توفیقی امید و انگیزه مضاعفی را در میان دانشگاهیان، به ویژه در این ایام مقارن با شروع سال تحصیلی و فعالیت دانشگاه ها، فراهم کرد. جامعه دانشگاهی کشور هم به این رویکرد ایشان متعهدانه در فعالیت های علمی و در تعامل با دولت اقتدا خواهند کرد و بر تلاش خود در نیل به توسعه علمی حول منافع و توسعه ملی خواهند افزود.

استاد مکانیک دانشگاه صنعتی امیر کبیر اظهار داشت: دکتر توفیقی علاوه بر سوابق علمی و مدیریتی در حیطه آموزش عالی از مقبولیت برجسته ای در میان دانشگاهیان برخوردار است. شناخت و مطالعات ایشان در مفاهیم نوین آموزش عالی و فناوری، چالش های موجود و نگاه و رفتار احترام آمیزی که به استادان و دانشجویان دارد نوید تحولات خوبی را می‌دهد.

سالاری راد تصریح کرد: مطمئن هستم دانشگاهیان با شناختی که از دکتر توفیقی دارند این انتخاب رئیس جمهور را ارج خواهند گذاشت، چرا که شادی امروز آنها کمتر از شادی 25 خرداد و اعلام نتایج حماسه سیاسی ملت ایران نیست.


کد مطلب: 14736

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/14736/انتخاب-توفیقی-مایه-امید-دانشگاهیان

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir