به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۰۱
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ساعت ۰۰:۲۲
کد مطلب : ۱۴۷۷۰

ملی‌پوش به قتل رسیده فوتبال ایران/عكس

گروه ورزشي: پدر «امید دربندی» بازیکن نوجوان اردبیلی و ملی پوش سابق سایپا و نیروی زمینی كه به دست چند گروگان‌گیر به قتل رسید، در برنامه امشب نود تلفني در باره نحوه گروگان‌گيري فرزنش توضيحاتي داد. به گفته او فرزندش توسط افرادي ربوده شد و ربايندگان ازشهر هرات افغانستان با او تماس گرفتند تا 110 ميليون به آنها پرداخت كنيم اما جسد وی پس از چند روز در یکی از چاه‌های اطراف کهریزک پیدا شد.

نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


کارمند
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۰۹:۱۰
امیدوارم هرکسی این کار را کرده بسزای اعمالش برسه و انشاالله آخرین غم این خانواده داع دیده باشه (114174)
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۱۶:۵۰
اشتباه منفی دادم-انشاءالله هرکسی این کارو کرده به سزای اعمالش برسه (114351)
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۱۰:۱۹
رباینده ها هم رباینده های قدیم !!! حداقل بعد از گرفتن پول طرف ول می کردند ! اینا از اولشم می خواستند بکشند این بنده خدارو (114187)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۱۱:۲۴
با ابراز تاسف و آرزوی رحمت خداوندی برای این جوان از دست رفته به نظر می رسد هدف از ایجاد این ناامنی ها سازمانیافته باشد.مسئولان امنیتی باید با دقت موضوع را زیر نظر بگیرند.کشف آن با وجود نیروهای زبده امنیتی ما دشوار نیست. (114206)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۱۲:۱۰
خدا لعنتشون كنه بسكه اين مملكت بي در پيكر شده هركي از هركشوري همينجوري سرشو مي ندازه پايين مياد اينجا جنايت ميكنه و ميره (114215)
افسانه
۱۳۹۳/۰۸/۱۷ ۰۸:۵۹
چیه خودتون کارها رو انجام میدید بعد میندازید گردن افغانیهای بدبخت.مثل همون خفاش شب که ایرانی بود گفتین افغانیه .البته منم خیلی متاسف شدم و خداوند باعث وبانیشو لعنت کنه وجای این جوان بهشت برین باشه (260392)
عادل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۱۲:۵۷
. . . . جوانمان رفت جسدش به دستمان می رسد. کی شده در اردبیل کسی را با این توحش به قتل برسانند.بس...... (114230)
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۱۴:۰۶
امیدوارم این قضیه تاسف آور باعث بی مهری هموطنان نسبت به مردم کشور همسایه نشود. این عزیزانی که به کشور ما پناه آورده اند نباید به صورت دسته جمعی، قربانی عمل زشت یک یا دو نفر بشوند. (114245)
اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۱۴:۰۸
به کدامین گناه کشته شده است؟!! (114247)
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۱۴:۴۸
ربایندگان افغانی بودن تا چه زمانی ما باید چوب این مهمانهای ناخوانده رو بخوریم (114266)
بنده خدا
۱۳۹۳/۰۸/۱۷ ۰۹:۰۳
حالا کی گفته افغانی بوده خودتون جنایت میکنید میندازید گردن افغانیها (260395)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۶/۰۴ ۱۴:۲۹
نکنه خودت افغانی هستی بد جوربهت برمیخوره (321038)
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۱۶:۰۶
دوستان عزیز حالا چون رباینده از افغانستان زنگیده که نشان نمیده افغانی بوده.....مثلا توی برنامه ماه عسل نشان میداد ان بچه راهم از بیرون زنگ میزدند ولی رباینده مال همین ایران بوده ...پس به اقوام تهمت نزنیم.... (114320)
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۱۶:۴۵
اونقد بدم میاد از این کلمه کهریزک... (114345)
بنده خدا
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۲۲:۳۵
چرا110میلیون؟ (114538)
هندوکش
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۲۲:۵۶
اگه یه ایرانی اینکارو تو افغانستان کرده بود طالبانشون علیه ما اعلام جهاد می کرد و سکولاراشون که تازگی یا قرتی بازیای غربی ها رو یاد گرفتن سفارت ایرانو تخته می کردن!
افغانیا هم از ما حساب نمی برن! (114548)
کیا
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۰۸:۴۰
شما را بخدا اسم کهریزک را نیارید کهیر می گیرم (114680)
علی دانشور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۲ ۲۱:۱۴
سلام.تسلیت عرض مینمایم (250107)
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۲ ۲۲:۰۹
اشك من دراومد به خاطر اين اتفاق موندم خانوادش......خدا صبر بده بهشون و از مسئولين خواهش دارم اين موضوع رو دنبال كنند و نذارن خون اين جون بايمال بشه (251249)
سعید احمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۶/۱۴ ۰۰:۵۴
ورود افغانی ها به کشور ما پیامدهای منفی اینچنینی نیز با خود به همراه داشته است . بسیاری از کشورها قبل از ورود پناهجویان آنها را در کمپ های موقت سالها زیر نظر می گیرند تا از لحاظ جسمی ، روحی و روانی مورد بررسی قرار داده و در نهایت با دقت نسبت به جانمایی این افراد در مکانهای خاص اقدام می نمایند. ولی ورود یک افغانی به کشور ما مانند جابجایی یک ایرانی از استانی به استان دیگر به راحتی صورت می گیرد و این به دلیل کنترل ضعیف مرزهای شرقی کشور می باشد. (321725)