کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

محسن هاشمی جايگزين قاليباف مي‌شود؟

29 مرداد 1392 ساعت 17:49

گروه جامعه: منتخب تهران در چهارمین دوره شورای شهر تهران با اشاره به اضافه شدن سه نفر از مستقلین شورا به فراکسیون اصلاح‌طلبان، گفت: در حال حاضر در این فراکسیون 17 نفر شده‌ایم که در رای‌گیری که انجام شد، نفر اول آقای محسن هاشمی هستند.


محسن سرخو افزود: در حال حاضر تعداد اعضای فراکسیون اصلاح‌طلب در شورای چهارم به 17 نفر رسیده است و امیدواریم پنج نفر دیگر به این فراکسیون بپیوندند و تعداد اعضا 22 نفر شود. وی افزود: در آخرین رای‌گیری انجام شده آقای محسن هاشمی نفر اول هستند. البته در نهایت یک نفر را به شورای 31 نفره معرفی می‌کنیم ولی هنوز مشخص نیست این یک نفر محسن هاشمی باشد. سرخو با اشاره به ساز و کار اولیه برای انتخاب شهردار گفت: در مرحله اول نزدیک 18 اسم مطرح شد و رای‌گیری صورت گرفت، شش نفر مشخص شدند که حداقل پنج رای کسب کرده بودند. قرار شد از این افراد برنامه خواسته شود، چنانچه هر یک از این افراد شهردار شود، می‌تواند از تلفیق این برنامه‌ها استفاده کند.

وی تاکید کرد: محصور اصلی ما برای انتخاب شهردار ارایه برنامه نیست؛ بلکه چارچوب‌هایی است که اولین و مهم‌ترین آن این است که فرد رای داشته باشد.سرخو با تاکید بر اینکه شهردار تهران نباید اولویت اولش انتخابات ریاست جمهوری باشد، گفت: نباید پروژه‌ها را از دید تبلیغاتی تعریف کرد و باید از دید ضرورت‌های مردم تهران پروژه‌ها توسط شهردار تهران تعریف شود. پول مردم تهران حق‌الناس است و نباید در نقاط دیگر کشور هزینه شود. این پول از جیب مردم تهران خارج می‌شود تا صرف اولویت‌های زندگی آنها در شهر تهران شود.

سرخو با اشاره به فضای اعتدالی که در کشور حاکم شده است، گفت: نمی‌خواهیم در شورای شهر و شهرداری فضای تند سیاسی ایجاد شود، اعتقاد داریم باید فضای دوستانه همراه با همکاری متقابل در شورا و شهرداری حاکم شود.
وی گفت: برداشت این است که کاندیدای اصلاح‌طلب احتمالا برای شهرداری و ریاست شورای شهر با کسب بیش از 20 رای انتخاب خواهد شد و پیش‌بینی می‌کنیم هیات رییسه ترکیب و تلفیقی باشد از جریان‌های مختلفی که در شورا حضور دارند.


کد مطلب: 14793

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/14793/محسن-هاشمی-جايگزين-قاليباف-مي-شود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir