کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سروري: براي رياست شوراي شهر 2 گزينه داريم

8کانديداي‌شهرداري‌تهران؛ بذرپاش‌هم‌هست

30 مرداد 1392 ساعت 9:11

گروه جامعه: يكي از اصولگرايان شوراي شهر چهارم پايتخت گفت: تاکنون 8 نام براي شهردار شدن پايتخت مطرح شده است که در حال بررسي سوابق آنها هستيم.


به گزارش مهر، پرويز سروري صبح چهارشنبه در برنامه خبري صبح شبکه خبر با اشاره به آخرين وضعيت انتخاب شهردار تهران اظهار داشت: محمد باقر قاليباف، محسن هاشمي، مهرداد بذرپاش، حسين طلا، معصومه ابتکار، صفدر حسيني، رستم قاسمي و محسن مهر عليزاده از جمله افرادي هستند که به عنوان گزينه شهردار مطرح شده‌اند و در حال بررسي اين موضوع هستيم.

به گفته وي، منعي از نظر قانوني براي حضور متوالي شهردار وجود ندارد اما براي اينکه شبهه اي به وجود نيايد استفساريه اي به مجلس ارسال شده است. البته اين موضوع سبب نمي شود بررسيها براي انتخاب شهردار در شوراي چهارم متوقف شود. منتخب شوراي شهر چهارم تهران در پاسخ به پرسشي در خصوص انتخاب رئيس شورا گفت: رقابت در اين بخش محدوداست و دو گزينه آقاي مسجد جامعي و چمران هستند.

سروري درباره عدم شفافيت مالي شهردار که از سوي برخي اعضاي شور مطرح مي شود،افزود: اين گزارشات مالي توسط ناظران عنوان مي شود و ما بايد پس از آغاز شوراي چهارم آن را بررسي و ببينيم چه راهکارهايي براي افزايش شفافيت و کاهش تخلفات وجود دارد تا در دستور کار قرار گيرد. فکر مي کنم شهرداري و شورا هرکدام بايد نقش خودشان را ايفا کنند.

وي با اعلام اينکه تلاش مي کنيم همانند رئيس جمهور که در مراسم تحليف، کابينه را معرفي کرد ما نيز در جلسه اول شورا در اين مورد به نتيجه بررسيم. در حال حاضر برخي افراد مانند قاليباف براي شهرداري و چمران براي رياست شورا کارنامه مشخصي دارند اما بايد روي برنامه هاي ساير کانديداها بررسي بيشتري انجام شود.


کد مطلب: 14807

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/14807/8کانديداي-شهرداري-تهران-بذرپاش-هم-هست

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir