به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : ۱۴۸۰۸۵

کیدمن و لوپز در بین ۱۰۰ چهره تاثیرگذار سال

گروه فرهنگي: به سنت هر سال نشریه تایم اسامی ۱۰۰ چهره تاثیرگذار سال ۲۰۱۸ را اعلام کرد و چون هر سال چهره‌های هنری در این میان از جایگاهی مهم برخوردار هستند.
کیدمن و لوپز در بین ۱۰۰ چهره تاثیرگذار سال
در فهرست تایم از برترین چهره های تاثیرگذار سال، به رسم هر سال یک چهره در توصیف فردی که در فهرست جای گرفته می‌نویسد.از جمله آن هاتاوی برای هیو جکمن نوشت: هیچوقت متوقف نشدم تا شروع به تحلیل این کنم که چرا اینقدر هیو جکمن رو دوست دارم. برای من دوست داشتن او شبیه دوست داشتن شکلات یا عروسک یا رنگین کمان است: بدون هیچ تلاشی. بله، او می‌تواند یک اتاق را با گرمی لبخندش روشن کند. بله او انسانی حرفه‌ای، سخاوتمند و کامل است و از استعدادی خاص برای سرگرمی‌سازی بهره می‌گیرد که همه چیز را دور می‌زند ...جوردن پیلی کارگردان «برو بیرون» برای گیرمو دل تورو برنده اسکار ۲۰۱۸ برای فیلم «شکل آب» نوشت: تماشای یکی از شاهکارهای گیرمو دل تورو تجربه‌ای شگفت‌انگیز است. او در همه کارهایش وسوسه‌ای ممنوع را در قالب یک رمانس دیو و دلبری شکل می‌دهد. گیرمو عاشق هیولاهاست و زندگی می‌کند تا به ما نشان دهد که ما چه کسانی هستیم. او با هر داستانی که می‌گوید ما را به پذیرش یک حقیقت نزدیک‌تر می‌کند: این که هر یک از ما یک ارتباط قوی با طیف مقابلمان داریم ...

در فهرست امسال تایم، جود آپاتو کارگردان برای کمیل نانجیانی، تاراجی پی هنسون بازیگر برای کاردی بی رپر آمریکایی، لی دانیلز کارگردان سرشناس برای یاسمین وارد رمان‌نویس و استاد زبان انگلیسی در دانشگاه تولین، لوپیتا نیونگ او بازیگر برنده اسکار برای تروور نوآ  کمدین، نویسنده، تهیه کننده و مفسر سیاسی ۳۴ ساله از آفریقای جنوبی، نائومی واتس برای نیکول کیدمن، لیندا کارتر برای گل گدوت بازیگر فیلم «زن شگفت‌انگیز»، ایوا دوورنی برای رایان کوگلر و ایرون پال بازیگر برای میلی بابی براون بازیگر ۱۴ ساله انگلیسی نوشت.همچنین استیون اسپیلبرگ در تجلیل از گرتا گرویگ بازیگر و کارگردان زن نامزد اسکار، رزی اودانل کمدین آمریکایی برای رزین بار بازیگر و کمدین ۶۵ ساله آمریکایی، وین دیزل برای دپیکا پادوکون، دیک دوربین برای جیمی کیمل مجرب مشهور تلویزیونی، کریس پرت برای جان کرازینسکی کارگردان فیلم وحشتناک «جای کاملا بی‌صدا» و پریانکا چوپرا برای مگان مرکل بازیگر آمریکایی و همسر آینده پرنس هری نوشت.بنسیو دل تورو نیز در تجلیل از کارمن فولین کروز، کری واشنگتن برای جنیفر لوپز، شان کامبز برای چادویک بوزمن، شر برای آدام ریپون، سلنا گومز برای کریستینا خیمنز، سیندی لوپر برای کشا، یارا شهیدی بازیگر آفریقایی- ایرانی برای متکسین واترز سیاستمدار، تیفانی هدیش برای اپرا وینفری و کوین هارت برای تیفانی هدیش و آدل برای ریحانا نوشت.از میان ۱۰۰ چهره منتخب امسال، تنها تصویر ۶ نفر روی جلد مجله قرار می‌گیرد که در میان هنرمندان شامل تیفانی هدیش کمدین، نیکول کیدمن بازیگر و جنیفر لوپز خواننده می‌شود. راجر فدرر سوییسی تنیس باز مشهور، تارانا برک فعال حقوق بشر و ساتیا نادلا رییس کمپانی مایکروسافت از دیگر افرادی هستند که تصویر آن‌ها روی جلد مجله تایم چاپ می‌شود.