به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۱:۵۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۱۴۸۹۰

کشته شدن 12 نفر در تصادفات آخر هفته

گروه حوادت: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از کشته شدن 12 و مجروح شدن 13 نفر در حوادث جاده‌ای تعطیلات آخر هفته گذشته خبر داد و گفت: در یکی از این سوانح که بامداد امروز رخ داد، 2 نفر کشته شدند.
کشته شدن 12 نفر در تصادفات آخر هفته
سرهنگ رضا سلبی، رئیس مرکز کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی فارس در تشریح حوادث جاده‌ای دو روز گذشته گفت: برابر اعلام پلیس راهور استان تهران روز جمعه بر اثر تصادف بین یک دستگاه سواری پژو 206، یک دستگاه سواری پیکان و یک دستگاه موتورسیکلت 3 نفر کشته و یک نفر مجروح شدند.

وی افزود: همچنین در این روز برابر اعلام پلیس راه استان سمنان بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پژو 405 در جاده دامغان به شاهرود 2 نفر کشته و 3 نفر مجروح شدند. سلبی با اشاره به تصادف بین یک دستگاه سواری پژو 206 و دو دستگاه پراید در جاده شیراز به فیروزآباد گفت: برابر اعلام پلیس راه استان فارس در این سانحه 2 نفر کشته و 2 نفر نیز مجروح شدند.

وی ادامه داد: برابر اعلام پلیس راه استان سیستان و بلوچستان روز جمعه بر اثر تصادف بین دو دستگاه پژو 405 در کیلومتر 135 جاده ایرانشهر - بم یک نفر کشته و 5 نفر مجروح شدند. رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور تاکید کرد: روز پنجشنبه نیز برابر اعلام پلیس راه استان فارس بر اثر تصادف بین یک دستگاه سواری تندر 90 و یک دستگاه اتوبوس ولوو در جاده قائمیه به بوشهر، 2 نفر کشته و یک نفر مجروح شدند.

وی در پایان با اشاره به بروز تصادف صبح امروز یک دستگاه تریلی ولوو و یک دستگاه وانت پیکان در محور رامهرمز - رامشیر در استان خوزستان از مرگ 2 نفر و مجروح شدن یک نفر خبر داد.

گياه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۱:۳۸
تا وقتي جريمه ها به نرخ واقعي نرسند اين وضعيت ادامه دارد
چرا جريمه يك سبقت خلاف كه موجب مرگ مي شود فقط 50 يا 100 هزار تومان باشد؟ اگر جريمه سبقت خلاف يك ميليون و در صورت تكرار 3 ميليون و در صورت تكرار سوم، حبس 1 هفته اي همراه با جارو كردن پاركينگهاي نيروي انتظامي بود شاهد اين وضعيت نبوديم
البته برنامه هاي آموزشي از سنين كم هم جاي خود دارد. (115807)
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۲:۴۷
کی به کیه ؟

هر چی اتفاق بد تو مملکت بیافته تقصیر احمدی نژاده

و هر چی خوبی و صلح و آرامش و زیبایی به خاطر اصلاح طلب هاست (115828)
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۶:۰۴
خبر داره تلفات جاده ای رو میگه، جنابعالی داری از محمود احمدی نژاد طرفداری میکنی!!!
متاسفم... (115921)