به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب : ۱۴۹۲۰۶

لغو سفر احمدی‌نژاد بخاطر وضعيت بقايي

لغو سفر احمدی‌نژاد بخاطر وضعيت بقايي
گروه سياسي: دفتر رئیس دولتهای نهم و دهم با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که به دنبال بروز شرایط اضطراری برای حمید بقایی به علت بروز اختلاف میان مامورین زندان اوین با کادر درمانی بیمارستان، سفر امروز ایشان به اصفهان و برنامه سخنرانی لغو شده است. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه والنصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه
 ضمن تبریک میلاد با عظمت بهار انسان ها و خرمی دورانها، به آگاهی عموم و بویژه مردم عزیز اصفهان می رساند که در پی ایجاد شرایط ویژه برای آقای حمید بقایی در بیمارستان ، دکتر احمدی نژاد ناگزیر از لغو برنامه سفر و سخنرانی امروز خود در اصفهان شد. به علت بروز اختلاف نظر بین مامورین زندان اوین با کادر درمانی بیمارستان ، ارائه خدمات حداقلی درمانی به آقای حمید بقایی از شب گذشته متوقف شده است.

این در حالی است که آقای بقایی در وضعیت اضطراری به سر می برد و مراقبت های دائم پزشکی از ایشان بسیار ضروری است.  در صورت رعایت دقیق قوانین ، آقای بقایی باید آزاد شود تا بتواند مراحل درمان خود را در شرایط مناسب دنبال کند. با عذرخواهی از مردم عزیز اصفهان، از تمامی عزیزانی که برای برپایی مراسم سخنرانی، متحمل تلاش و زحمت شده اند و همچنین از مقامات محلی و مسئولین امنیتی و انتظامی، صمیمانه سپاسگزاریم و امیدواریم که در فرصت مناسب، امکان برنامه ریزی سفر برای عرض احترام و ادب به مردم بزرگوار اصفهان، فراهم شود. از عموم مردم عزیز استدعا دارد برای سلامتی جناب آقای بقایی و آزادی همه بیگناهان دربند دست به دعا بردارند.