به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۴۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ساعت ۱۸:۵۱
کد مطلب : ۱۴۹۵۷
کسر امتیاز از استقلال و ملوان قطعی شد

کمیته استیناف، جريمه تيم سایپا را بخشید

گروه ورزشي: کمیته استیناف در خصوص تجدید نظر خواهی باشگاه‌های استقلال تهران، ملوان و سایپا نسبت به آرای صادره کمیته انضباطی، رای خود را صادر کرد.
رای کمیته استیناف که متن آن توسط سایت رسمی فدراسیون فوتبال منتشر شده به شرح زیر است: در تاریخ سوم شهریورماه جلسه کمیته استیناف در خصوص رسیدگی به اعتراض سه باشگاه استقلال تهران، ملوان انزلی و سایپا البرز به حکم کسر یک امتیاز از مجموع امتیازات سه تیم در جدول رده بندی لیگ برتر که به دلیل تخلف تماشاگران به جهت فحاشی به داور صادر شده تشکیل شد و پس از بررسی محتویات پرونده ، احکام استیناف به شرح زیر صادر شد.

1-حکم کمیته انضباطی در خصوص باشگاه استقلال دایر به کسر یک امتیاز به لحاظ فحاشی به داور در مسابقه 10 مردادماه مقابل سپاهان تایید و این باشگاه به دلیل پرتاب اشیاء از سوی تماشاگران به داخل زمین به پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
2-حکم کمیته انضباطی در خصوص باشگاه ملوان انزلی دایر به کسر یک امتیاز به لحاظ فحاشی به داور در مسابقه 10 مردادماه مقابل داماش گیلان تایید و این باشگاه به دلیل پرتاب اشیاء از سوی تماشاگران به داخل زمین به پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
3-حکم کمیته انضباطی در خصوص باشگاه سایپای کرج به لحاظ فقدان سوابق انضباطی در این زمینه دایر بر کسر یک امتیاز لغو و تنها این تیم به انجام یک بازی به عنوان میزبان در زمین بی طرف محکوم شد. احکام صادره قطعی است.

۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ۱۸:۵۶
اصولا کسر امتیاز به دلیل فحاشی در قوانین فیفا جایی نداره. کسر امتیاز به دلیل شعار های نژادپرستانه است. فوتبال ایرانه دیگه ، چون پول الکی توشه افراد بی صلاحیت توش مسئولن. (116391)
۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ۱۸:۵۷
اگه میخواستن کم کنن باید اون موقعی کم میکردن که هوادار های پرسپولیس انواع و اقسام توهین ها و شعار های نژاد پرستانه رو علیه آذری ها به کار بردن. (116393)
۱۳۹۲/۰۶/۰۴ ۰۰:۲۵
بحث استقلال و پرسپولیس نیست! کسر امتیاز مهمه، ضابطه مشخص هم می خواد! اینطوری سلیقه ای باشه با مشکل مواجه میشه (116528)
۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ۱۸:۵۹
امیدوارم آخر فصل کار استقلال به یک امتیاز نکشه، فکر کنم هوادار ها ورزشگاه آزادی رو به آتیش بکشن. اون وقت تاثیر حکم های نابخردانه رو می بینیم. (116395)
۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ۲۱:۴۳
خدا بخیر کنه آخر فصل با این یک امتیاز! من حای استقلال باشم هر روز به فحاشی تیمهای بالای جدول اعتراض می کنم. (116456)