به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب : ۱۵۰۵۱

همه دروغ می‎گویند به‎جز این آقا!

گروه ورزشی: مدیر هتل پردیس کرج به صحبت‎های هدایتی واکنش نشان داد.

سلطانی با اشاره به صحبت‎های هدایتی مبنی بر این‎که کسی از وی طلب ندارد، اظهار کرد: من قرارداد و چک دارم که بلا استفاده روی دستم مانده‎اند. آقایان وقتی به گهر آمدند، قبول کردند که همه دیون را بپردازند اما چون مظلوم بودم پول همه را دادند به‎جز من!وی ادامه داد: به‎خاطر مردم لرستان و همشهریانم تا حالا اقدامی نکرده‎ام و متأسفانه آقایان در کمال بی‎انصافی می‎گویند از آنها طلب ندارم. من برای گفته‎هایم شاهد دارم و آنها کسانی هستند که یک فصل در هتل پردیس اسکان داشتند.

سلطانی با اشاره به این‎که خانه‎ام را برای گهر فروختم، خاطرنشان کرد: هر کس دیگری جای من بود پول و دیرکردش را با هم می‎گرفت اما آنها نمی‎خواهند حتی پول خودم را هم بدهند. با وکیلی صحبت کردم و می‎گفت دیرکرد پولم روزی 2 میلیون تومان می‎شود.مدیر هتل پردیس یادآور شد: کمیته انضباطی به نفع من رأی داده و 240 میلیون تومان باید گهری‎ها پرداخت کنند. دادستانی هم عنوان کرده که هدایتی باید تسویه حساب کند. در ضمن از این پول 140 میلیون متعلق به زمانی است که این آقا بهره‎بردار گهر بود و خودش دیون قبلی را هم به گردن گرفت.

وی با اشاره به این‎که صبح امروز یکی از نزدیکان هدایتی با من تماس گرفت، اضافه کرد: آنها حساب و کتاب کرده‎اند و می‎گویند فقط 27 میلیون تومان به من بدهی دارند که این خنده‎دار است. تا دیروز که کسی از این آقا طلب نداشت اما امروز چیزهای دیگری می‎گویند.سلطانی یادآور شد: هدایتی که خیّر شده و همه کاری می‎کند تا در دل مردم خودش را جا کند چرا بدهی‎هایش را پرداخت نمی‎کند؟
او با اشاره به صحبت هدایتی که گفته هر کسی طلب دارد، دو برابر آن را پرداخت می‎کند، گفت: شاید کسانی که با برنامه نود تماس گرفته و اعلام کردند از این آقا طلب دارند، همه دروغ‎گو هستند و فقط وی راست می‎گوید. پولمان را که نگرفتیم هیچی، دروغ‎‎گو هم شدیم.
مرجع : ایسنا

۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۱۴:۵۹
ساندیسه ؟ (117469)
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۱۶:۴۶
نه ، کیک و ساندیسه (117561)
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۱۷:۱۳
احسنت ... معلوم بود پول خلعتي رو همچين آدمايي ميدن كه از اون طرف ... ! (117573)
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۱۸:۴۱
آقا درود به نکته سنجی شما!!!!!! (117620)
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۱۵:۵۰
خدا میدونه چه منفعتی براش داره که اینجوری ریخت و پاش میکنه، این علیپور با همه ی ... گیش یه حرف هایی درباره هدایتی میزد. (117502)
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۱۶:۱۳
پول تو رو ميدن به خلعتبري چه پولهاي حلالي عاقبت پرسپوليسه ميگيره (117527)
بنده خدا
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۲۲:۵۹
پولتو غیر نقدی و کالا به کالا دادند.بخور حالشو ببر!!! (117746)
م.ساغشکی
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۰۲:۵۱
سرمایه گذار حقش هست از پولش سود کند. ما طبقه متوسط و پایینتر نه حسادت میکنیم و نه اتهام. ایشالا هم منبعش و هم درامدشان حلال باشد ولی:
بایست مالیات منصفانه باشد ما تولیدی کوچکی متشکل از چند نفر جوان هستیم الان اگر نتوانی شرکت در مناطق محرم یا طراحی-مهندسی ثبت کنی اداره مالیات با درصدهای هنگفت از 15 تا 35 درصد از تولیدیها و خدمات فنی و اصناف صنعتی پول میگیرد!!! ولی یک دلال بدون مالیات میلیاردها تومان درامد را بدون یک قران مالیات دارد!
این انصاف است ما که دهها شغل ایجاد کردیم چنین مالیات سنگینی بدهیم ولی دلالها چندبرابر ما بدون زحمت و شبکاری و عرق جبین و خطرات ضرر و فروش نرفتن و دود و سر و صدا و چه و چه اخر سر هر چی چنین تاوان کار تولیدی و اشتغالزا و خودکفایی کشور بدهیم؟! (117818)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۰۵:۲۵
طرف پا شده بخاطر پول رفته تو لیگ جعلی بازی کنه و کشورشو فروخته حالا باید این همه پول بدن بیارنش.اونوقت پول این بیچاره هارو نمیدن.این مملکت اسلامی ماست (117828)