کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حق تغییر در مصوبات وزیر پیشین را نداريد!

طرحي براي مقابله با اصلاحات‌دولت‌روحاني!

6 شهريور 1392 ساعت 18:40

گروه سياسي: رئیس کمیسیون آموزش مجلس، از یک طرح دو فوریتی در مجلس به منظور ممنوع شدن عزل و نصب در وزارتخانه ها توسط سرپرست خبر داد و گفت: این طرح برای همه از جمله وزارت علوم است.


محمدمهدی زاهدی گفت: نمایندگان مجلس در حال تهیه طرح دو فوریتی هستند که بر اساس آن، سرپرستان وزارتخانه ها تا زمان فعالیت در این سمت، حق عزل و نصب مدیران و تغییر در مصوبات وزیر پیشین را ندارند. وی اضافه کرد: صبح امروز، نمایندگان در صحن مجلس در حال امضا و تهیه طرحی بودند که بر اساس، سرپرستان وزارتخانه ها در طول سه ماه فعالیتی که در این دستگاهها دارند، اجازه عزل و نصب همچنین اعمال تغییرات در مصوبات وزیر پیشین را نداشته باشند!

وزير دولت احمدي نژاد، در پاسخ به این سوال که آیا این طرح در واکنش به عزل و نصب های صورت گرفته در وزارت علوم است یا خیر، تاکید کرد: این طرح برای تمام وزارتخانه ها از جمله وزارت علوم است. به گفته زاهدی، دو فوریت این طرح یکشنبه آینده در صحن علنی در معرض رای قرار می گیرد.

گفتني اينكه محمدمهدی زاهدی دو رروز پيش هم درباره ابلاغیه اخیر سرپرست وزارت علوم در زمینه بورس دانشجویان دکتری اظهار داشت: امیدوارم در این نامه و بخشنامه ارسال شده تجدید نظر شود و انتظار مجلس نیز همین است!


کد مطلب: 15126

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/15126/طرحي-براي-مقابله-اصلاحات-دولت-روحاني

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir