کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مي‌خواهند انتقام دوران فتنه را بگيرند!!

عصبانيت رييس در حال عزل دانشگاه علامه!

10 شهريور 1392 ساعت 12:47

گروه سياسي: رئيس جنجالي دانشگاه علامه طباطبايي كه به زودي از اين سمت بركنار خواهد شد، با بيان اينکه برخي قصد داشتند اين دانشگاه را در سال ۸۸ مرکز فرماندهي فتنه کنند اما وي جلوي آنها را گرفت، گفت: آقايان قصد دارند انتقام دوران فتنه را از بنده بگيرند!!


سيدصدرالدين شريعتي كه با يك سايت خبري افراطي مصاحبه مي‌كرد درباره تغييرات انجام‌شده توسط سرپرست وزارت علوم اظهار داشت: اين مورد فعلاً منع قانوني ندارد البته برخي افراد به انجام تغييرات و عزل و نصب‌ها توسط سرپرست يک وزارت‌خانه اشکال مي‌گيرند. شنيده‌ام نمايندگان مجلس به‌دنبال اين هستند که قانوني در همين خصوص تدوين کنند. وي با جملاتي مبهم و نامشخص و با بيان اينکه اراده شخص در انجام يک فعل چه مثبت و چه منفي نقش دارد، تصريح کرد: وقتي سرپرست وزارت علوم براي تغييري اراده کند، لابد به خود چنين اجازه‌اي مي‌دهد که در دوران سرپرستي چنين اقدامي انجام دهد.

رئيس دانشگاه علامه طباطبايي در پاسخ به اين سوال که تغييرات رؤساي دانشگاه‌ها را در آستانه سال تحصيلي چگونه مي‌بيند، گفت: به‌علت اينکه بنده در اين مورد ذي‌نفع هستم، هر حرفي بزنم، به‌نفع خودم تلقي مي‌شود اما به نظر مي‌رسد در آستانه سال تحصيلي که در حال حاضر ثبت‌نام دانشجويان آغاز و شنبه نيز کلاس‌هاي درس دانشگاه داير مي‌شود، حدود 18 هزار دانشجوي جديد وارد دانشگاه علامه مي‌شود؛ اينکه تغيير و تحولات در اين بازه چقدر ضرورت دارد، نمي‌دانم.

شريعتي در پاسخ به اين سؤال که علت مخالفت اصلاح‌طلبان و تجديدنظرطلبان با شما چيست، خاطرنشان کرد: اين مسئله علل مختلفي دارد. اولين دليل اين است که بنده يک روحاني هستم و آنها از کار کردن با يک روحاني چندان راضي نيستند. دومين دليل مخالفت با بنده همان‌طور که خودشان گفته‌اند، جداسازي کلاس‌هاي درس دخترها و پسرها بوده است. آنها از اين مسئله به‌شدت عصبي هستند و حتي در شعارهاي انتخاباتي خود نيز اين موارد را مطرح کردند.

رئيس دانشگاه علامه طباطبايي درباره سومين دليل مخالفت با خودش گفت: در جريان سال 88 که بخشي از اصحاب فتنه که اسامي آنها مشخص است و اگر لازم باشد اسامي آنها را در اختيار جرايد مي‌گذارم، در دانشگاه علامه حضور داشتند. اين افراد قصد داشتند مانند سال‌هاي 78، 79 و حتي 80 و 81 اين دانشگاه را مرکز فرماندهي فتنه قرار دهند و جنگي عليه نظام و رهبري راه بيندازند اما ما جلوي اين فتنه را در دانشگاه گرفتيم و امتحانات دانشگاه را پيش برديم؛ فکر مي‌کنم آقايان قصد دارند انتقام آن را از بنده بگيرند.

شريعتي با بيان "تا زماني که مسئول هستم با قدرت سر کار حاضر مي‌شوم"، تصريح کرد: اين مسئوليت تکليف شرعي بنده است و تا زمان مسئوليت با قدرت و جديت کار خود را ادامه مي‌دهم؛ بنده که سرباز حسن و حسين نيستم، سرباز نظام و ولايت هستم لذا تا جان دارم انجام وظيفه خواهم کرد.


کد مطلب: 15267

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/15267/عصبانيت-رييس-حال-عزل-دانشگاه-علامه

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir