به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۱۵۲۷۱

16‌میلیارد تومان‌دانشگاه‌ایرانیان‌در توقیف است

گروه سياسي: یک منبع آگاه از توقیف شانزده میلیارد تومانی که به حساب دانشگاه ایرانیان ریخته شده، توسط دیوان محاسبات خبر داد و گفت: این پول در حساب دانشگاه ایرانیان و حساب شخصی آقایان احمدی نژاد و بقایی بوده است.
یک منبع آگاه در دیوان محاسبات در گفتگو با مهر، در پاسخ به این سوال که آیا طبق گفته مسئولان دولت قبلی پول شانزده میلیارد تومانی واریزی به دانشگاه ایرانیان که برای کمک از سوی دولت داده شده بود به حساب ریاست جمهوری بازگشته است، گفت: این پول از ابتدا هم در توقیف دیوان محاسبات بود و کسی نمی‌تواند آن را حتی به خزانه هم بریزد.

وی گفت: مراجع نظارتی از جمله دیوان محاسبات و دادسرای عمومی تهران به این موضوع ورود کردند و این پول را توقیف کردند. وی تاکید کرد: این پول در حساب دانشگاه ایرانیان و حساب شخصی آقایان احمدی‌نژاد و بقایی بوده است. پس از خبری شدن کمک شانزده میلیارد تومانی دولت احمدی‌نژاد به دانشگاه ایرانیان شب گذشته دانشگاه ایرانیان اعلام کرد که این پول به حساب ریاست جمهوری بازگشته است.

فرهاد فرهمند مهر
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۴:۱۰
اگر مردید، آن ها به دادگاه و پای میز محاکمه بکشید! (119931)
یزدان
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۴:۲۰
خشت اول گرد نهد دیوارکچ تا ثریا می رود دیوارکچ/این دانشگاه رانت دقیقه نونه ی ناخدای دولت اسلامی و دولت موسوم به دولت "دست پاک" است،بهتر برای ایجاد نشدن دیوارهای کچ تراز این کچ دیوار پرسروصدا باب آن هم اکنون بسته شودتا مردم بدانند که حکومت چقدر به حقوق آنها وبیت المال حساسیت دارندوطعم یک برخور انقلابی ،عدلانه وغیرمصلحتانه را بچشند.این همه دانشگاه عزت افرین همه مربوط به ایران است؛ این دانشگاه ایرانیان یاد گاری از جریان انحرافی خواهد بود. وتاابد نیز کچروی آن نیزدرصورت ادماه حیات ادامه خواهدداشت. (119943)
همت
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۴:۲۳
اگر در حساب شخصي احمدي نژاد است، لطفا قانوني كه مي گويد دارايي ها و اموال مسئولان قبل و بعد از مسئوليت رسيدگي مي شود تا بر خلاف حق افزايش نيافته باشد را اجرا نموده و نتيجه را براي اطلاع مردم و به ويژه محروميني كه احمدي نژاد هميشه از آنها دم ميزد منتشر نماييد (119948)
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۴:۲۴
جناب دادسرای عمومی تهران!!
اگه میخوای اعتماد مردم جلب بشه، لطفا برخورد قاطع بکنین ، مه ماست مالی یا توجیه.
ما منتظریم تا ببینیم چیکار میکنی... (119949)
پریسا
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۸:۵۶
افراطی ها کجایین؟؟؟

چرا در این جور موارد وجدانتون درد نمیگیره و رگ غیرتتون ورم نمیکنه؟؟ (120063)
مات و مبهوت
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۹:۰۱
اختلاس یعنی چی؟ اونوقت اگه رئیس جمهور اختلاس کنه چی میشه؟ معاونش هم همدستش باشه چی میشه؟ آیا این تنها اختلاس در ریاست جمهوریه (اگه این اسمش اختلاس باشه)؟ یا تنها اختلاس لو رفته است؟ توی سازمان میراٍث فرهنگی و مناطق آزاد هم اختلاس شده؟ من که نمیدونم فقط برام سوال پیش اومده. یکی جواب بده. (120065)
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۹:۱۶
وای به روزی که بگندد نمک / (120073)
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۲۲:۲۶
مثل درست استفاده نشده چرا که انگار طرف پاک و منزه بوده ولی اینطور نبوده و مسبوق به سابقه است!!!! (120131)
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۲۲:۰۵
میشه کمی هم از حساب های خاندان هاشمی برامون بگید (120124)
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۲۳:۰۶
حسابهای هاشمی هرچه باشد ثروت خودشان است نه اینکه به عنوان دولت پاک از بیت المال بدزدند. (120159)
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۲۳:۰۷
حال قضاوت کنید چه کسی باید در حصر باشد. (120161)
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۲۳:۴۷
اگریک ذره ازهاشمی نقطه ضعف داشتیدالان توبوق وکرنا گذاشته بودید.دیدید که این همه پشت سرخانواده هاشمی دروغ گفتیدوبه جائی نرسیدیدونتیجه آن محبوبیت بیشترهاشمی شدپس لطفابیشتر بگوئیدتاهاشمی محبوبترشود (120187)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۰۰:۲۶
خدایا شاهدی سید محمد خاتمی چقدر امانتدار و دست پاک دولت را تحویل داد اما چقدر افترا و......در حق ایشان روا داشتند (120215)