به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب : ۱۵۲۷۲

پیام جادوگر؛ ما همه رفتنی هستیم

گروه ورزشی: تراکتور سازی توانست در خوان هفتم علاوه بر کسب اولین پیروزی لیگ سیزدهم، با برد مقابل سایپا رکورد شکست ناپذیری این تیم را به تاریخ سپرده و نحسی عدد سیزده را گریبان این تیم کند، اما در ورای دو موفقیت بدست آمده در آدینه گذشته جو ورزشگاه شرایط خوبی را تجربه نکرد و این می تواند زنگ خطری برای تیمی باشد که سودای قهرمانی دارد.

علی کریمی بازیکن سرشناس این تیم در پایان بازی در خصوص بازی با سایپا و اتفاقات باشگاه پرسپولیس مطالبی را مطرح عنوان کرد که از نظرتان می گذرد.
کریمی در خصوص جو ورزشگاه وشعار های هواداران تراکتوری گفت: به نظر من این رفتار نمی تواند برای تراکتور سازی خوش ایند باشد، این تیم متعلق به خود هواداران است من و امثال من بعنوان بازیکن ومربی وغیره همه بعد یک سال ودو سال رفتنی هستند آنچکه ماندنی است نام و آوازه تراکتور سازی است، شرایط تراکتور شرایطی نیست که بخواهیم اینگونه برخورد کنیم ما نتایج خوبی گرفته ایم و هفته به هفته بهتر می شویم و روز های بهتری را در پیش رو خواهیم داشت.

او ادامه داد: بحث مربی یک بحث خیلی مهمی است و نباید به همین سادگی ما دنبال عوض کردن مربی باشیم هر مربی دیگری که بخواهد بیاید او هم چند هفته ای را فرصت خواهد خواست و در کنار این موضوع حتی مربی فصل گذشته این تیم هم با شرایط متفاوتی نسبت به سال گذشته روبرو است وبازیکنان جدیدی وارد ساختار تیمی تراکتور شده اند و مطمئنا زمان بر خواهد بود تا شناخت متقابلی را نسبت به هم پیدا کنند، کریمی هواداران تراکتوری را به ارامش دعوت کرد و افزود: همه برای موفقیت تیم تلاش می کنند و نباید فشار مضاعفی را خودمان، روی بازیکنان وکادر فنی ایجاد کنیم .

بازیکن اسبق پرسپولیس در خصوص پیوستن خلعتبری واحتمال بازگشت خود به این تیم هم لب به سخن گشود وگفت: در مورد پرسپولیس واتفاقات آن نمی خواهم وارد بحث شوم که چه اتفاقاتی دارد می افتد ولی با پوزش از هواداران این تیم از همینجا اعلام می کنم تا زمانی که یکسری آدم های خاص در این تیم هستند جای من در آنجا نخواهد بود و مطمئنا باز نمی گردم و تنها برای هواداران این تیم آرزوی موفقیت می کنم.

۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۴:۰۹
ايشون احساساتي و غير منطقي هستند/ (119930)
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۴:۱۲
خیلی خوب شد که از سر پرسپولیس دست برداشتی به امید رفتن.دائی پروین و آمدن آرامش و اعتبار به تیم مردمی پرسپولیس (119934)
قاسمي بجد
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۲۲:۵۰
به اميد رفتن دايي و زنجاني و شيريني و رويانيان !!! (120147)
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۲۳:۲۹
تو حالت خوشه؟ آب خنک بدم؟ (120177)
لیلو
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۸:۳۸
راه رفتنی رو باید رفت. در بستنی رو هم باید بست . (120058)
میلاد
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۲۱:۳۴
ک با این در اگر در بند در مانند،در مانند.. (120111)
مهدذی
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۰۴:۲۳
در یستنی رو باید لیسید اونم تو این وضعیت نرمااااال اقتصاذی!!!!!! (120274)
قاسمي بجد
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۹:۰۶
زنده باد اسطوره علي كريمي (120067)
حمید
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۹:۳۰
عزیزم یک نگاهی به جدول مینداختی
اولین!! پیروزی تراکتور در لیگ سیزدهم؟؟
این یعنی چی دقیقا؟ (120079)
ایرانداد
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۹:۵۹
رویانیان برو بزار اهلش بیاد (120085)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۲۳:۰۳
ساختار پرسپولیس افرادی چون بهزادی ها، پروین ها، کلانی ها، کریمی ها هستند... پرسپولیس با ابن ساختار می تواند به روزهای اوج خود برگردد نه پول آدم های تک رو... (120154)
بنده خدا
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۰۰:۲۸
هی عقاب و کرکس و جادوگر و.. بستید به نافشون فکر کردند کسی هستند ! (120217)