به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۱۵۳۴۱

اغفال‌کننده دخترجوان دراینترنت دستگیرشد

گروه حوادث: رییس پلیس فضای تولید وتبادل اطلاعات مازندران، از شناسائی و دستگیری متهم به اغفال دختر جوان و اخاذی 400 میلیون ریالی خبر داد.
اغفال‌کننده دخترجوان دراینترنت دستگیرشد
سرهنگ احمدرضارستمی در این باره گفت: در پی مراجعه فردی به ماموران فتا مبنی بر اغفال و اخاذی از دختر جوانش، موضوع در دستور کار کارشناسان و ماموران قرار گرفت. وی تصریح‌کرد: ماموران با انجام تحقیقات از شاکی دریافتند، در پی آشنائی دخترشاکی با مردی ناشناس و در ادامه ارتباطات پنهانی تلفنی و پیامکی دخترجوان با این مرد، متهم به اخاذی با سوءاستفاده از اطلاعات شخصی دختر جوان با تهدید و ارعاب در چندمرحله اقدام به اخاذی 40 میلیون تومانی کرد. رییس پلیس فتای مازندران اظهارکرد: ماموران متهم و همدستش را که اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور بودند، شناسائی کردند.

وی در ادامه از هماهنگی با مرجع قضائی و دستگیری متهمان در مخفی‌گاهشان خبر داد وافزود: متهمان پس از دستگیری در تحقیقات اولیه ابتداء منکر ادعای شاکی شده، اما با توجه به دلایل و مدارک موجود هر دو متهم لب به اعتراف گشوده و به بزه انتسابی اعتراف کردند. رستمی با بیان اینکه با تشکیل پرونده متهمان به مرجع‌قضائی معرفی و با قرار 100 میلیون تومان روانه زندان شدند. گفت: والدین نزدیکترین و مهمترین دوست برای فرزندان جوان و نوجوان خود هستند؛ پس با فرزندان خود طوری ارتباط برقرار کنید که در مواقع حساس شما را مهمترین دوست خود بدانند. وی همچنین افزود: جوانان و نوجوانان نیز باید بدانند که پدر و مادر بهترین دوست شما هستند و در صورت وقوع اتفاقات و حوادث ناراحت کننده در فضای مجازی و حقیقی، مشکلات خود را با آنان در میان بگذارید.
مرجع : ایسنا

قاسمي بجد
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۱۰:۵۳
اگر 50 درصد اين آقا و امثال ايشون مقصر هستن ... به همون نسبت هم اون دختر خانم مقصر هست ! (120327)
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۱۲:۳۳
حالا اگه فیسبوک بود میرفتن اونجا سرگرم میشدن از این کارا نمیکردن (120371)
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۱۵:۰۵
پیت بال بی عقل (120436)