به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۴/۱۶ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : ۱۵۳۹۸۹

كنایه یك اصولگرا به ذوالنور؛ با تقلب نماینده شدی

گروه سیاسی: محسن حدادی، فعال رسانه‌ای اصولگرا در یادداشتی با عنوان «ذوالنور و ۴۳ نماینده دیگر با تقلب وارد مجلس شدند» در خبرآنلاین نوشت: یکی از پدیده‌های جالب توجه مجلس، مجتبی ذوالنور است. آقای ذوالنور را باید در فیلم آتش زدن برجام ببینید؛ آنجا که بعد از کلی کلنجار، بالاخره سند نمادین را آتش می زند و چندبار رو به نمایندگان می گوید: «برجام رو آتیش زدیم! برجام رو آتیش زدیم!» همزمان هم با ذوق و شوق صورتش را منقبض و منبسط می کند و دستی بر عمامه می گذارد. حتما ببینید؛ خیلی خوب است. همین آقای ذوالنور چند روز بعد و پس از بیانات رهبری در خصوص برجام، بدون عذرخواهی و توجیه آن حرکات کودکانه و عجولانه گفت: دستور رهبری برای غنی سازی مجدد در چارچوب برجام است و اگر اروپایی ها به وظایف خود عمل نکنند…
 
کسی از استاد ذوالنور نپرسید شما که برجام را آتش زدید! چطور چارچوبش را همچنان دارید! این گاف و برخی گاف ها را کنار بگذاریم، موضوع ۲۵۰۰ تابعیتی که اوباما به عنوان شیتیل به مسئولان ایرانی داده خیلی جالب تر است! آقای مدعی اسناد سری، خبری منتشر کرده و حالا که گفته اند اسناد و اسامی را بده، گفته است: هرکس که یقه‌مان را گرفت، آن‌وقت اسناد را عندالاضطرار رو می‌کنیم….دقت بفرمایید عندالاضطرار! بر اساس این استدلال قوی استاد می توان مباحث مختلفی را مطرح کرد مثل «آقای ذوالنور و ۴۳ نماینده مجلس در انتخابات مجلس با تقلب وارد مجلس شدند» اگر هم کسی ایراد گرفت می گوییم هروقت یقه مان را گرفتند اسناد را عندالاضطرار رو می کنیم!

البته بماند که شاید یقه ما را همین امروز بگیرند ولی عمرا دستشان به یقه استاد نرسد ولی حالا تا آن موقع خدا بزرگ است؛ بالاخره می شود چند برگه جور کرد و به یقه گیر محترم داد؛ رسانه های داخلی و خارجی هم مهم نیستند که خبر را کار کنند و با یقه و یقه گیر کاری نداشته باشند… گاهی فکر میکنم راه های بهتری هم برای دیده شدن وجود دارد…خدا رحمت کند صائب تبریزی را:
خودنمایی غافلان را در بلا می افکند
پای خواب آلود تا ساکن بود بی آفت است