به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب : ۱۵۵۱۰۵

قابلیت‌های قلم گلکسی نوت ۹ لو رفت

گروه فناوری: سامسونگ در سال جاری قرار است دو قلم S Pen را برای گجت‌های گلکسی نوت ۹ و گلسی تب اس ۴ عرضه کند. از آنجایی که روز به روز به تاریخ عرضه آن‌ها نزدیک‌تر می‌شویم، به همان میزان، به تعداد شایعات مربوط به آن‌ها هم افزوده شده است.
قابلیت‌های قلم گلکسی نوت ۹ لو رفت
طبق شواهد و گزارش‌های مختلف، به نظر می‌رسد یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دو گجت، قلم S Pen آن‌ها است.اخیرا، گزارش‌های زیادی در مورد پشتیبانی قلم S Pen از فناوری بلوتوث منتشر شده و در همین رابطه بسیاری از سایت‌ها به گمانه‌زنی‌های زیادی برای قابلیت‌های این قلم پرداختند. حالا بعد از لو رفتن فریم‌ور گلکسی تب اس ۴، می‌توانیم با قاطعیت بیشتری در مورد قابلیت‌های این قلم صحبت کنیم که به احتمال زیاد این قابلیت‌ها برای این دو گجت یکسان خواهد بود.

طبق بررسی کارشناسان سایت XDA، در مورد امکانات این قلم به‌طور خلاصه می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
کنترل موسیقی از طریق قلم S Pen. همانطور که قبلا هم در گمانه‌زنی‌های مختلف این موضوع مطرح شده، به‌نظر می‌رسد این قابلیت حقیقت دارد. البته در مورد نحوه‌ی استفاده از آن هنوز اطلاعات موثقی نداریم. احتمالا با یک‌بار ضربه بر دکمه این قلم، آهنگ متوقف یا پخش می‌شود و مثلا با دوبار ضربه پشت سر هم، آهنگ بعدی پخش می‌شود.
استفاده از قلم برای گرفتن عکس. این هم یکی دیگر از قابلیت‌هایی است که از قبل انتظار داشتیم. به‌عنوان مثال اگر گوشی گلکسی نوت ۹ را برای عکس یادگاری در جایی قرار داشته باشید، با فشردن دکمه‌ی قلم می‌توانید عکس بگیرید.
استفاده از قلم برای آنلاک کردن گوشی. چنین کاری می‌تواند منجر به صرفه‌جویی در وقت شود. 
یکپارچگی بیشتر با قابلیت‌های AirCommand. به عبارتی دیگر، از طریق این قلم و قابلیت AirCommand می‌توان از اپلیکیشن‌های بیشتری بهره برد.
فشردن و نگه داشتن دکمه برای اجرای اپلیکیشن موردنظر یا قابلیت مربوط به این قلم.
امکان تغییر کارکرد­های دکمه قلم S Pen.از آنجایی که همانند گذشته قرار است گلکسی نوت ۹ و گلکسی تب اس ۴ از قلم یکسانی بهره ببرند، پس با اطمینان زیادی می‌توانیم بگوییم که حداقل بیشتر قابلیت‌هایی که از طریق این فریم‌ور لو رفته کشف شده‌اند، در قلم گلکسی نوت ۹ وجود خواهد داشت.
مرجع : برترین ها
برچسب ها: گلکسی سامسونگ