به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۷ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب : ۱۵۷۱۳
برنامه‌ریزی اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس

پاسخ كنايه آميز ابطحي به يك سئوال

گروه سياسي: رئیس دفتر سابق خاتمی با بیان اینکه حق همه گروه‌های سیاسی است که برای آینده به خصوص در جاهایی که رای مردم بر می گردد برنامه داشته باشند گفت: اصلاح‌طلبان حتما برای انتخابات آینده مجلس برنامه‌ریزی می‌کنند.
پاسخ كنايه آميز ابطحي به يك سئوال
محمدعلی ابطحی در خصوص کابینه روحانی گفت: ترکیب این کابینه خوب است و بر اساس حداقلی‌هایی در رابطه با شعارهای رئیس جمهور در ایام انتخابات تشکیل شده‌است و فکر می‌کنم اگر مشکلی پیش نیاید می‌توان امید زیادی به روند رفتار کابینه در آینده داشت تا بتوانند مشکلات را در چارچوب مبانی و معیارهایی که روحانی بر اساس آنها انتخاب شده است حل کند. وی در پاسخ به این سوال که کابینه دولت روحانی چقدر توانسته است انتظارات اصلاح‌طلبان را برآورده کند، گفت: معتقدم همین که شرایط امروز ما مثل شرایط سال گذشته نیست یک گام مهم به جلو برداشته‌ایم. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به سوالی دیگری مبنی بر اینکه به نظر می‌رسد فضای جدیدی برای حضور اصلاح‌طلبان معتدل در صحنه سیاسی کشور و در رقابت‌های انتخاباتی فراهم شده است آیا بهتر نیست که اصلاح‌طلبان برای فعالیت بهتر و بیشتر از حوادث سال88 تبری بجویند گفت: من جواب این سوال را بلد نیستم.

ابطحی همچنین در خصوص فعالیت و برنامه‌های اصلاح‌طلبان برای آینده و انتخابات بعدی مجلس گفت: طبیعتاً حق همه گروه‌های سیاسی است که برای آینده خود به خصوص جاهایی که رای مردم بر می‌گردد برنامه داشته باشند، اصلاح‌طلبان نیز حتماً برای مجلس آینده برنامه‌ریزی خواهند داشت و این مردم هستند که در نهایت
تصمیم‌گیری می‌کنند.
مرجع : مهر

مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۷ ۱۶:۲۷
یادش بخیر خودش، سایتش، عکسهاش ...یه گوشی دوربین دار داشت و دنبال سوژه بود... هر وقت دوست داشتی تحلیل خوب سیاسی بخونی یا متن ادبی خوب بخونی یا یا حظ فلسفی ببری یا اصلا بخندی کافی بود سایت ابطحی رو باز کنی و همه اینها اونجا بود یه آدم توپول و شیرین و با بینش و... خیلی چیزها رو ازمون گرفتند و حواسمون نیست دیگه کی مونده روشن گری کنه (123325)
۱۳۹۲/۰۶/۱۷ ۲۱:۱۹
آقا ما رو ياد اون روزا انداختي

خدا ازت نگذره :دي (123627)
قاسمي بجد
۱۳۹۲/۰۶/۱۷ ۱۶:۵۹
من جواب این سوال را بلد نیستم.


احسنت ... در حقيقت اين سوال كلا اشتباه مطرح شده ! خيلي دوست دارم ببينم يه مرد پيدا ميشه به رييس جمهور سابق ! و دار و دسته اش هم بگه در برابر اين همه فساد و اختلاس و ... نميخواين عذرخواهي كنين ؟!!!


البته ايشون با صراحت اعلام كرد
دولت من پاك پاك است !

شما كه راست ميگي ... ! (123353)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۰:۳۲
در پاسخ به سوال نمیخواهید از مردم عذر خواهی کنید ؟ جواب رئیس جمهور پیشین اینه : جواب این سوال رو بلد نیستم ! (123797)
فرهاد فرهمند مهر
۱۳۹۲/۰۶/۱۷ ۱۸:۰۷
آفرین. خوب جواب داده. از گناه نکرده که نمی توان تبری جست. (123447)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۰:۳۵
پیش بسوی انتخابات مجلس و شرکت گسترده حماسه سازان 24 خرداد در این انتخابات (123804)